אחר תקופת ציפייה ארוכה ועבודה אינטנסיבית של כל השמות הגדולים בתעשייה, מוגש בפניכם הלהיט הכובש בימים אלו את היכל הנגינה החסידי, 'והנה ה' ניצב עליו' מפרי הגותו של המשפיע החסידי הרה"צ ר' אשר ישעיה רוזנבוים שליט"א, בהפקה מושקעת ומרהיבה.

כזכור, לפני חדשים אחדים נקראו גדולי האמנים החסידיים, הלא המה, המקהלה היוקרתית והגדולה בארץ – מקהלת 'מלכות', גדול בעלי המנגנים החסידיים בארץ – ר' יעקב דסקל וילד הפלא דוד פולק, לבצע את הלחן המרגש 'והנה ה'', בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כאשר על העיבוד המוזיקאלי והקולי הופקד פנחס ביכלר מנצח מקהלת 'מלכות'.

לאחר עבודה מאומצת זוכים צוות בעלי המנגנים לברך יחדיו על המוגמר ולהגישו בפניכם.

מי שהוציא את העיבוד מן הכח אל הפועל, הם כישרונות צעירים שהשקיעו את מלוא מרצם לשלמות ההפקה: יואלי צישינסקי שהכין את תשתית הפקת המידי והסינתיסייזר במקצועיות יוצאת מן הכלל; וארי פרקש - המטאור המוזיקאלי הצעיר, המעבד החסידי הנמרץ שכבר הספיק לחתום את שמו על לא מעט הפקות – שתזמר והביא את המלאכה לידי גמר. בתווך נרתם אל ההפקה המעבד והקלידן הגדול יענקי לנדאו שמעטר את ההפקה בנגינתו.

הביצוע רואה אור לרגל יום הבהיר, ח"י אלול, יום ההולדת של האדמו"ר הזקן בעל התניא זי"ע (שהוא גם יום הולדת הבעש"ט הק' זי"ע) שכתב את המילים בספרו בפרק מ"א – מילים שהפכו ברבות השנים להיות חלק משניים עשר הפסוקים שהנחיל הרבי מליובאוויטש זי"ע לילדי ישראל.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!