סינגל חדש "ומדליק":

הזמר נועם מיכאל בסינגל שלישי ומרגש עם בניה ברבי בדרך לאלבום בכורה -"אם זה דולק".

שיא מיוזיק | יום שלישי ג' אלול התשע"ו, 06-09-2016 בשעה 12:23צפיות: 1471.
סינגל חדש "ומדליק":
נועם מיכאל
השיר המרגש של נועם מיכאל עם בניה ברבי, הוא אבן דרך נוספת בדרך לאלבום מלא בהפקתו המוסיקלית של המנטור טל פורר.

שני סינגלים הוציא נועם מיכאל עד כה, שזכו להצלחה ולהשמעות רבות בתחנות הרדיו וברשת. כעת, משחרר סינגל שלישי: דואט מרגש עם זמר צעיר ומבטיח העונה לשם בניה ברבי. גם את הסינגל השלישי מפיק המוסיקלי טל פורר. המוזיקה של נועם מיכאל מתאפיינת בסגנון ייחודי המחפש אחר נקודת המפגש בין ישראליות עכשווית תוססת לבין היהדות השורשית והעמוקה.

נועם מיכאל, 35, החל כסולן בהרכבי חזנות ופיוט וצמח לתוך המוסיקה העכשווית העדכנית. לקראת אלבום הבכורה, יצא לאחרונה לסיבוב הופעות ברחבי הארץ ובפסטיבלים בליווי הרכב נגנים איכותי. במהלך סיבוב ההופעות הוא מארח אומנים שלוקחים חלק באלבום הבכורה: ישי ריבו, טל שגב ועוד. כבר שלוש שנים עובדים נועם ומיטב אנשי המקצוע בישראל, על האלבום המלא, הם מתעתדים להוציא אות לפני החגים אי"ה. פשטות הלחנים והטקסטים הרגישים מהלכים קסם על המאזינים, שובים את הלב ומבטיחים אלבום מהנה ומרגש.

"אם זה דולק" הוא שיתוף פעולה 'מדליק' בין נועם מיכאל לבניה ברבי. השיר מבוסס על מעשייה ידועה שהמוטיב שלה הוא "כל זמן שהנר דולק אפשר לתקן". את האמרה הזאת לקח מיכאל כמוטו לחיים, בין השאר בהתמודדותו עם הרווקות המאוחרת שרבים נוהגים להשתיק. הסינגל מבטא את המשל הידוע על סנדלר שעובד בחנותו הקטנה לאור הנר בשעת לילה מאוחרת. הסנדלר העייף לא משאיר את תיקון הנעל למחר אלא נעזר באור הנר המתמעט והולך, כדי להספיק לתקן אותה עוד הלילה. כאשר הנר הדולק מסמל את הנשמה המאירה ואת התקווה לעתיד טוב יותר. כמו הסנדלר בסיפור, גם מיכאל לא מתייאש מהחיפוש ומאמין שכל עוד יש תקווה, כל עוד הנר דולק, ניתן לתקן ואין סיבה להתייאש. בסיפורו של הסנדלר בולט ממד העשייה, וזה גם המסר שמיכאל מבקש להעביר – התשוקה לעשייה והשאיפה להצליח מסייעות לאדם בהתמודדות עם אתגרים ומכשולים.

אישיותו הייחודית של נועם מיכאל יחד ביצוע עוצמתי, מעניקים ל"אם זה דולק", נופך קסום ויוצא דופן.

מילים ולחן: בניה ברבי.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
נועם מיכאל - אם זה דולק.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.