זוכר הכל...

"זוכר אני" - הזמר והיוצר ישי ריבו משחרר סינגל נוסף מתוך אלבומו השני - "פחד גבהים" שיצא לפני תקופה קצרה.

שיא מיוזיק | יום חמישי י"ח אייר התשע"ו, 26-05-2016 בשעה 11:36צפיות: 1962.
זוכר הכל...
ישי ריבו
ישי ריבו (26), הוא תופעה מוזיקלית מפתיעה ומרעננת מאוד, שהבזיקה במחוזות המוסיקה בשנים האחרונות. מאחוריו עשרות שירים מצליחים ואלבום זהב אחד (ועוד אחד בדרך), דואטים והופעות עם מיטב האומנים: שלמה ארצי, דודו טסה, עידן רייכל ואחרים שהכישרון של ריבו נגעו להם בלב. בנוסף, כתב ישי שיר לאברהם פריד, לאלבום ה"ישראלי" שיראה אור בעתיד הקרוב. הקפיצה המטאורית שחווה ריבו, עם יציאת האלבום השני והסינגלים המרתקים שהובילו אליו (מקשה אחת זהב, מציל אותי כל יום, קול פעמונים) מציבה אותו במרכז העשייה התרבותית הישראלית על הקו היהודי מסורתי. השירים של שלו מהלכים קסם על המאזין ושובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים.

כעת משיק ישי סינגל נוסף, "זוכר אני" והוא נרגש מאוד, הלחן נוצר בעקבות תחרות הלחנת שירי משוררים, בה השתתף לפני מספר שנים. הלחן התבשל במוחו זמן רב, וביום אחד, נכתבו גם המילים. יחד הן חברו לשיר נפלא בקצב הכיפי. השיר מעביר מסר של "הכל טוב בחיים". המסר וקול הפעמונים של ריבו, לא משאירים את המאזין אדיש.

"הטקסט מדבר על העשייה המוסיקלית שלי", מספר ריבו. "אני זוכר את כל הדרך, התהליך. זה שיר אישי מאוד המתאר את מה שעברתי בתחום המוסיקה, אני חושב שהמילים מדברות בעד עצמן":
"כל היום וכל הלילה
בלא משים
ניסי ניסים
עוברים עלי עוברים עלי
אני יודע זה מלמעלה
ולא הכל ורוד
אבל הכל זה טוב
טוב בחיי"

"זה הזמן הכי מתאים למילים, לפרוץ. זה שיר שבא לידי ביטוי מצוין בהופעות, למעשה זה השיר הראשון שניסינו מול קהל והקהל אהב מאוד, למרות שעדיין לא הכיר מהופעות ומהרדיו. למעשה אני חושב שזה שיר אהוב, כי כל אחד תחבר אליו מהמקום האישי שלו."

מילים ולחן: ישי ריבו.
הפקה מוזיקלית ישי ריבו & מאור שושן.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
ישי ריבו - זוכר אני.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.