זמן של גאולה...

לקראת חג הפסח הקרב הראפר ניסים בלאק חושף סינגל חדש "זמן חרותנו" סינגל שני בדרך לאלבום שיגיע בקרוב.

שיא מיוזיק | יום שלישי י"א ניסן התשע"ו, 19-04-2016 בשעה 12:43צפיות: 1706.
זמן של גאולה...
ניסים בלאק
"זמן חרותנו" להיט חדש ואנרגטי מבית היוצר של הראפר ניסים בלאק, סינגל שני מתוך אלבום חדש ומושקע בהפקה בינלאומית שיראה אור בקרוב.

לא מזמן הוא כבש בסערה את העולם היהודי כאשר התארח בשיר "ה' מלך 2.0" של גד אלבז, השיר זכה להצלחה מסחררת בכל העולם היהודי, ניסים הגשים את חלומו עשה עליה לישראל וכיום לקראת סיום אלבומו החדש שיצא לקראת חג שבועות.

ניסים בלאק - ראפר וזמר היפ הופ שחור מסיאטל, היה מוכר בשם דמיאן בלאק [D.BLACK] גדל כמוסלמי וסומן ככוכב עולה במוזיקה השחורה בעולם ובעקבות מקרה טראגי שקרה לאחד מחבריו התחיל לחפש משמעות לחייו ואז עשה מהפך בחייו והתגייר. הוא שינה את שמו ל"ניסים" ויחד עם משפחתו המורחבת הפך לחסיד אמיתי ובחודשים האחרונים עשה עליה לישראל ומתגורר בירושלים.

הקליפ צולם בבית שאן, בהפקתו של דני פינקלמן ביימו וערכו סוייר פורמן ובן אנדרסון

בוידאו רואים מיופייה של ישראל ובשילוב מהעבר כאשר רואים את העתיקות הרומיות. ניסים מוסיף "אני רוצה שכל יהודי יתגהה בזהותו הקדושה" בשיר, הוא מדבר על האחדות שלנו בכל הדורות שמסמלת את זהותנו היהודית.

השיר חדש של בלאק "זמן חרותנו", נושא עמו מסר של תקווה וגעגועים לביאת משיח. "כל יהודי צריך להרגיש ולצפות שזה יקרה בפסח הזה", אומר ניסים וממשיך, "אם נהיה כמהים ונתפלל בכל ליבנו, נוכל לחולל פלאות".

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
ניסים בלאק - זמן חרותינו | Zman Cheruteinu.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.