We Are A Miracle ~ מאמין בניסים

אלבום חדש ליעקב שוואקי - "מאמין בניסים" או בשמו השני - "We Are A Miracle" כבר היום לקניה באתרים ובחניות המוזיקה המובחרות.

שיא מיוזיק | יום חמישי ל' אדר התשע"ו, 10-03-2016 בשעה 13:58צפיות: 2524.
We Are A Miracle ~ מאמין בניסים
יעקב שוואקי
המגה סטאר היהודי יעקב שוואקי באלבום בינלאומי חדש: ""WE ARE A MIRACLE, 11 לחנים חדשים ומגוונים בסגנונות פופ, דאנס, חסידי ומזרחי, בהפקה משותפת עם איצי וולדנר ומיטב הכוחות בתעשיית המוזיקה בישראל וארה"ב.

את האלבום פותח השיר "מאמין בניסים" - לחן של וולדנר למילים שכתבה מרים ישראלי, שיר קצבי סוחף ומלא תקווה ואמונה המוקדש לר' שלום רובשקין; "מה אהבתי" - שיר רגש חסידי בלחן של אלי לאופר; "מרן שלי" - בלדה מרגשת מלאה בהתרפקות וגעגוע לרב עובדיה יוסף זצ"ל; "חיים של שלום" - להיט החופות הבא, המילים של הרב שלמה עמאר שליט"א – רבה הראשי של ירושלים.

יעקב שוואקי מספר: "אמי היקרה שתחי' נולדה במחנה השמדה לאשה מופלאה גיבורת כוח, שבניגוד לכל הסיכויים שרדה מחושלת מול ניסיון השמדה אכזרי. העובדה שהעם היהודי עדיין קיים לא מובנת מאליה, זהו נס צרוף. יש לי את הזכות להסתובב בעולם ולפגוש אחים ואחיות שלי במקומות שבהם החיים היהודיים בלתי אפשריים מבחינה לוגית, הצמיחה היהודית המדהימה שלנו בעולם היא נס. היא לא רק חיה וקיימת אלא גם משגשגת, זו ההשראה שלי לאלבום הזה – אנחנו בגדר נס!".

בימים אלו שוואקי מקיים סבב מופעים בינלאומי לאלבום החדש, וישתתף בפסטיבל מוזיקה יהודית עם הפילהרמונית בשוויץ, ואירועים נוספים בעיר האורות פריז, אנטוורפן-בלגיה, דרום אמריקה וארה"ב.

בימים אלו שוואקי מקיים סבב מופעים בינלאומי להשקת האלבום החדש, ובין היתר יופיע עם תזמורת פילהרמונית בפסטיבל בשוויץ, במופעים בצרפת, בלגיה, דרום אמריקה וארה"ב, בהפקת 'דניאל פרו'.

האלבום זמין לרכישה און ליין באייטונס, ובחנויות המוזיקה המובחרות בעולם.

רצועות שאסור לכם לפספס:
(הבחירה קשה אבל בכל זאת...)
1# מאמין בניסים \\ 4# שמחות \\ 8# אינשאללה \\ 9# חיים של שלום

קרדיטים:
הפקה: Shwekey Music
אריזה גרפית: KZ Creative
סטילס: Michael Yair
יחסי ציבור: MediaPRO

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!


מאמין בניסים:



מרן שלי:

למילות השיר:
יעקב שוואקי - מאמין בניסים.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.