פשוט תודה..

הזמר חיים אדרי בסינגל שני בדרך לאלבום בכורה - "תודה לאלוקיי", בלדה מרגשת בלווי קליפ איכותי.

שיא מיוזיק | יום חמישי כ"ו טבת התשע"ו, 07-01-2016 בשעה 20:18צפיות: 1521.
פשוט תודה..
חיים אדרי
חיים אדרי אמן – יוצר מקיבוץ נווה ים חי את המוסיקה מילדות, ובכל הזדמנות שר והופיע, ואף תופף באופן מקצועי. את מסע חייו המרתק כתב והלחין במשך השנים, ותמיד שאף להביא לידי ביטוי את כישרונו ביצירה ובשירה, אך כנראה כל דבר נעשה בעיתו.

חיים שירת שנים רבות בשירות הביטחון במגוון תפקידים מבצעיים ופיקודיים, וכן תרם רבות ואת מיטב שנותיו למען ביטחון הציבור. במהלך שירותו, ובעת שהיה בשיא הקריירה הביטחונית, חיים נפצע בעת שירותו ונאלץ לפרוש מהחיל עקב פציעתו והליך השיקום הממושך שהתלווה לפציעה.
לאחר עזיבת השירות, חיים החל ללמוד לימודי משפטים, וכשבתוך תוכו בוער בו הרצון להגשים את עצמו בתחום המוסיקה, במיוחד שחייו השתנו מקצה לקצה ממצב של מבצעיות ודריכות 24 שעות 7 ימים בשבוע וכוננות תמידית למצב שבו נוצר סדר יום שגרתי למדי, אשר פינה לו זמן להגשמת החלום שהיה מונח במגירה.

בתהליך השיקום הארוך, המוסיקה הייתה עוגן וחלק עצום מחייו, ובשנה האחרונה הוא עושה ימים כלילות באולפן ההקלטות עם חברו המפיק והמעבד המוסיקלי המוכשר אבירם מגוז, ומקליט את אלבום הבכורה שלו, כאשר הוא מוציא את הכישרון שבורא עולם נתן לו מן הכוח אל הפועל!

לאחר שצוות ההפקה שחרר את הסינגל הראשון "סודות ליבי", שזכה לחיבוק גדול במדיה התקשורתית, הוחלט להוציא את "תודה לאלוקיי". שיר הודיה מרגש לבורא עולם, שאין אחר מלבדו, וכשחיים שר אותו, הוא גורם לכולם להחסיר פעימה...

מילים : חיים אדרי ואושר גבע.
לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: אבירם מגוז.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
חיים אדרי - תודה לאלוקיי.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.