'זמר השנה', 'תגלית השנה', ממשיך להסתער!

ישי ריבו בסינגל ראשון מתוך אלבום שני עליו הוא עובד בימים אלו - "מקשה אחת זהב".

שיא מיוזיק | יום חמישי ט"ז חשון התשע"ו, 29-10-2015 בשעה 11:57צפיות: 1831.
'זמר השנה', 'תגלית השנה', ממשיך להסתער!
ישי ריבו
ישי ריבו (26) מסיים רק בימים אלה את מסע ההופעות הענק "תוכו רצוף אהבה", מתוך אלבומו הראשון וכבר מסתער עם שיר חדש על אמצעי המדיה. "מקשה אחת זהב" הסינגל החדש, ראשון מתוך האלבום השני. ללא ספק, תופעה מדהימה ומרתקת בעולם המוזיקה.

הפריצה של ריבו לתודעה בישראל ובעולם היהודי, החלה עם להיט שמנוגן כל העת והפך להמנון של ממש, "תוכו רצוף אהבה", שיר שהזניק אותו לצמרת רשימות ההשמעה בתחנות הרדיו החרדיות והדתיות בישראל. בהמשך גילתה אותו גם התקשורת הישראלית וחיבקה אותו בחום, עם השמעות רבות ועם כמיליון וחצי צפיות ביוטיוב, אלבום הבכורה זיכה את ישי בתארים "זמר" ו"אלבום השנה", הגיע למעמד של זהב וממשיך להימכר. ישי ריבו מסתמן כאחד היוצרים הצעירים החשובים של העת הזאת. ריבו משרת כחייל במקהלת הרבנות הצבאית, כותב ומלחין לבכירי האומנים בישראל.

באלבומו השני ממשיך ישי ליצור שירים שמהלכים קסם על המאזין ושובים בפשטות הלחנים ובטקסטים הרגישים. ריבו מתמחה בכתיבה יהודית ישראלית, הוא מספר את סיפורה של המוזיקה הישראלית דרך ושואב השראה מהמקורות היהודיים, אחד הבודדים בישראל שמצליח להנגיש את התנ"ך והאוצר הגדוש של חז"ל לכל אוזן ישראלית ביצירתיות ובחן.

על ההפקה המוזיקלית אמונים הפעם ריבו עצמו יחד עם מאור שושן.
"מקשה אחת זהב", הוא השיר שלא ייצא לכם מהראש וזה מתחיל עכשיו, תיהנו.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
ישי ריבו - מקשה אחת זהב.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.