זה רק נראה רחוק..

הזמר והיוצר מרדכי גרנביץ' בסינגל שני - "כמה רחוק" מתוך אלבום בכורה!

שיא מיוזיק | יום רביעי ד' אלול התשע"ה, 19-08-2015 בשעה 11:57צפיות: 1430.
זה רק נראה רחוק..
מרדכי גרנביץ'
לאחר צאת הסינגל הראשון "שוב" שלווה בווידאו קליפ מושקע שביים: אדם דויטש, וזכה לפרגון רב בתחנות הרדיו השונות וברשתות.
הזמר יוצר מרדכי גרנביץ' משחרר את הסינגל השני "כמה רחוק", השיר בסגנון רוק קלאסי מתקדם שהפיק מוזיקלית: דוד ליפשיץ. מתוך אלבום הבכורה שיראה אור אחרי החגים.

מרדכי גרנביץ', יוצר ייחודי, בן 32 גדל והתחנך בבית דתי בפתח תקווה, סיפור חייו הוביל אותו לחיות זמן מה בגוש קטיף ולאחר ההתנתקות עבר להתגורר בגליל, כיום גר עם משפחתו בהרצליה. זיקתו למוזיקה החלה בגיל צעיר, לפני כעשור הקליט
אלבום סקיצות הנקרא "איה" יחד עם חברו הראל טל, שירים ממנו זכו לאהדה רבה. שנה לאחר מכן, הוא הקליט שני שירים יחד עם המוזיקאי המוערך אברהם טל, השירים לא שוחררו באופן רשמי למדיה אך אחד מהם "רוצה כיוון" עלה לרשת.

לדבריו: "בתוך שנים אלו עברנו תמורות ומאורעות בחברה כגון: ההתנתקות ומערכות קשות וקוטביות בין מגזרים שונים, ומתוך כך התגבשה בו ההכרה שהדבר הנכון הוא לייצר מגע בלתי אמצעי מתוך רצון להמיס את החומות ולייצר מרחב אמיתי לתקשורת והידברות". מתוך הבנה זו עבר עם משפחתו מחברון לאזור המרכז ובהשראה זו הוא כותב את המוזיקה.

באלבום החדש עליו החל לעבוד לפני כשנה יחד עם המפיק המוזיקלי דוד ליפשיץ, ישנם 10 שירים מקוריים, שנכתבו לאורך השנתיים האחרונות, חלק מן השירים משלבים טקסטים מן המקורות, העטופים במעטפת מוזיקלית עדכנית ועכשווית המתכתבת בהרמוניה עם כלל המגזרים.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
מרדכי גרנביץ' - כמה רחוק.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.