תגלית הפלא...

ילד הפלא נהוראי תורג'מן בסינגל חדש בסגנון מרוקאי - "מאמא דיאלי".

שיא מיוזיק | יום שני ב' אלול התשע"ה, 17-08-2015 בשעה 12:48צפיות: 1766.
תגלית הפלא...
נהוראי תורג'מן
נהוראי תורג'מן (11) גדל בבית בניחוח של מוסיקה ויהדות. אביו פייטן שמופיע בבית הכנסת בשבתות ומתפרנס ממסעדנות. את אהבתו למוסיקה והיכולת הווקאלית הנדירה בה ניחן גילו הוריו כבר שהיה בגיל 6 בערבי השבת בבית הכנסת.
אך המעבר לעולם המוסיקה וההופעות התחיל לצידו של המפיק המוסיקלי ציקי זנתי.

החיבור החל לפני מספר שנים שנהוראי היה בן 8 במפגש לא מתוכנן. ציקי זנתי חיפש מקלהת ילדים לפרויקט מוסיקלי שהפיק בזמנו ומפגש המוסיקלי בין השניים יצר חיבור מיוחד במינו ציקי זנתי - " היו בחדר לפחות 12 ילדים מוכשרים אבל בנהוראי תורג'מן היה משהו לא רגיל... הוא לא היה עוד ילד מזמר. היה בו נפש בוגרת של זמר והבנתי שיש לי חיבור משמיים לילד הזה ". ציקי באישור הוריו של נהוראי החליט לצאת למסע של צמיחה מוסיקלית עם נהוראי. בין חיפוש חומרים מתאימים לגילו הצעיר החלו לכתוב ולהלחין אלבום שהבשיל והתבגר לתוך עולם המוסיקה. לפני כשנה בערך צילם ציקי בפלאפון קטע קטן מחזרה עם נהוראי לשיר המוכר "נחמוני" והעלה לפייסבוק.. השיר הפך וירלי וגרף למעלה מ-65 אלף צפיות ושיתופים תוך 3 ימים וזה כבר היה הסימן שהבעיר את האש לצאת לדרך.

אחרי אין ספור כניסות חופה והופעות באירועים נהוראי תורג'מן הקליט סינגל חדש באווירה וסגנון מרוקאי "מאמא דיאלי" השיר כתב והלחין מוטי אוחיון בניצוח של ציקי זנטי. הקסם ויכולת הווקאלית של הילד פשוט מהפנטים.

עכשיו שעונת החתונות בשיא..
אתם מוזמנים להגברים את הווליום ולהיכנס לקצב.

לחן: מוטי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקאלית: ציקי זנתי.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
נהוראי תורג'מן - מאמא דיאלי.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.