מתחיל 'להפוך את העולם' ב'אמת'..

הזמר שגיא שלום בסיגנל ראשון "אמת" בדרך לאלבום הבכורה - " להפוך את העולם".

שיא מיוזיק | יום שני י"א אב התשע"ה, 27-07-2015 בשעה 11:39צפיות: 1378.
מתחיל 'להפוך את העולם' ב'אמת'..
שגיא שלום
שגיא שלום – בן 27, נשוי וגר במושב בשרון. חזר בתשובה בשנים האחרונות, ומשתייך לחסידות חב"ד.

בימים אלו שגיא עובד נמרצות על אלבומו הראשון, "להפוך את העולם", אלבום שמביא ומסכם את דעותיו והרגשותיו על ההיבטים החשובים מכל! לפי הבחנתו, המציאות בעולם (עולם מלשון –העלם-) על הזמן.. על השנה.. ובמיוחד על חיפוש התוכן של העולם שהתשובה נמצאת ממש מתחת לאף ולא בטוח שאנחנו חושבים בצלילות ופועלים בחכמה לגלות אותה בנו.

השיר "אמת" נכתב עם המון המון שמחה! ותשוקה גדולה יחד עם מתח גדול ואפילו כעס על היותנו רגע קטן ממש לפני הגאולה מבלי שעם ישראל יחד לא שמים לב ודגש ויוצאים מגדרם לנבור ולחפש את ה-משמעות את ה-תוכן..

השיר "אמת" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה של שגיא. שיר שמצליח לשלב קצב מקפיץ, יחד עם כוונה מאוד מרגשת שמעוררת ציפייה לשמוע עוד ועוד מילים, שירה ולחן ממנו.

השיר מביע את תחושותיו, שמתאר ומגדיר את תהליך החזרה בתשובה כתחילת חייו האמיתיים.

לאחר שחיפש ומצא את התוכן האמיתי שמצליח למלא את כל עולמו ולהחדיר בו רצון ושמחה אמתיים! החליט שגם בעזרת השירה יוכל לשתף זאת אחרים. והמסר: עולם של אמת, פנימיות, אהבה ללא תנאים, שלום שלווה ואחווה אמתיים.
לשם גם רתם את היכולת הווקאלית המרשימה ואת כישרונו המוזיקלי לאותה השליחות שממלאת את חייו – "לכל דור יש תפקיד עיקרי בענייני קירוב הגאולה ומשיח! והתפקיד העיקרי של הדור שלנו זה – קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש".

המלצה מ-שגיא איך לשמוע את השיר: "לשבת בנוח.. לעזוב את הפלא.. לשכוח לרגע מהכול.. להגביר את הווליום.. ולתת לזה לחלחל אליך פנימה..."

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
שגיא שלום - אמת.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.