לקראת שמחת בית בעלזא שתתקיים אי״ה בט״ו סיון, יוצא בעל המנגן החסידי המפורסם, הרב ירמי' דמן, באלבום חדש אך בטעם של פעם, כשהוא שב אל שיתופי הפעולה המוזיקליים הגדולים שהצמיחו במהלך השנים להיטי ענק, שהפכו לנכסי צאן ברזל של המוזיקה החסידית.

האלבום החדש "לדור ודור - ארבעים שנות ניגוני חסידי בעלזא", רואה אור כאמור בסימן "כקדם". הרב ירמי' דמן חוזר לעבוד עם המעבד האגדי, ר' משה מונה רוזנבלום, איתו ניפק בעבר כמה מהלהיטים הגדולים ביותר כ"יהי החודש הזה", "אב הרחמים" ועוד. למלאכת העיבודים הצטרף גם המעבד החסידי, רובי בנט, כשההפקה נצבעת בצליל עשיר, בתזמור מלא ובכלים חיים.

אחת ההפתעות באלבום היא צמד המעבדים הצעירים אלי קליין ואיצי ברי (בנו של המוזיקאי ר׳ יששכר, שוכי ברי) אשר עיבדו את שיר הנושא "לדור ודור" והעניקו לאלבום גוון נוסף.

על "מקהלת חסידי בעלזא" הנוטלת חלק באלבום ניצח ר' אלתר מאיר קאליש המנצח המפורסם של ה"קאפעלע" של חסידות בעלזא.

על הלחנים הסוחפים שבאלבום אחראיים ר' ירמי' דמן עצמו שחיבר חמישה שירים חדשים והרה"ג ר' פנחס פרידמן ראש הכוללים של בעלזא המשמש גם כבעל תפילה קבוע בשבתות וימים טובים אצל כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א וידיו רב לו בהלחנת ניגונים רבים שחדרו לכל שכבות הציבור החרדי.

השירה והניגון בחסידות בעלזא הם בהוראת כ"ק אדמו"ר שליט"א שביקש להביא לכך שצעירי הצאן לא ירעו בשדות זרים ח״ו ויהיו ניזונים ממקורות מוסיקאליים קדושים בלבד.
הרצינות, הקדושה והשמחה האמיתית שאופפת את הניגונים שמולחנים ומבוצעים על ידי רבנים ואנשי חינוך כהרב דמן, הם ככל הנראה סוד ההצלחה האדירה של ניגוני חסידות בעלזא כפי שתחושו אותם גם באלבום החדש.

האזינו ל"סימן טוב" מתוך האלבום החדש.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!