שיתוף פעולה מרגש ויוצא דופן בין מחלקת הנוער בעיריית בני ברק, הרשות למניעת התמכרויות והמוזיקאי אבי אברהם הביא לכדי תוצאה מרשימה- שיר הבכורה "גם אתה יכול" שיוצא זה עתה לשמיעה וצפייה במדיה, בהשתתפותם הפעילה של תלמידי ישיבת "תפארת יהודה" בבני ברק.

אברהם, שפעיל מזה מספר שנים במסגרות לימודיות שונות ומעביר סדנאות לקידום והעצמה אישית בשפת המוזיקה, חבר לעיריית בני ברק לצורך ניהול והפקת הפרויקט הייחודי: "המוזיקה מלמדת אותנו על תהליכים, על חיוניות הסבלנות וההשקעה בכדי להצליח לסיים בהצלחה את השיר, ויכולה במקביל לשמש דוגמא וללמד אותנו הרבה גם על עצמנו ועל החיים. מוזיקה היא פלטפורמה מצוינת להחדרת מסרים וערכים שנרכשים בדרך חווייתית ונשארים לכל החיים, בשונה מהלמידה הפורמאלית" הוא מציין.

"בהמשך העבודה על האלבום המלא והפנימי רוכשים הבחורים כלים מעשיים לכתיבה והלחנת שירים בעצמם ומפתחים את המיומנויות תוך הכוונה אישית, כך שבסופו של דבר שאר השירים באלבום הם פרי ביכורים שלהם. שירים שמספרים את הסיפור חיים האישי שלהם ושאובים מרפרטואר הרגשות של עולמם" מוסיף אברהם ומספר: "במסגרת זו גילינו יכולות יפות מצד הבחורים הן מבחינה קולית והן בכתיבת שירים והשיר הבא שיצא הוא שיר ראפ אותו כתב אחד הבחורים בעצמו על התנסות אישית שלו בחייו".

בשיחה אישית עם אחד מהבחורים על החוויה, הוא מספר: "האמת היא, שבתחילת הדרך לא האמנו בעצמינו שזה אפשרי. בחיים לא עשינו כזה דבר עד הסוף.. אבל כבר מהתחלה התחברנו מאוד למילים ולשיר והרגשנו שהוא נכתב בעצם עלינו ומספר סיפור אישי. עבדנו קשה מאוד ורצינו שהשיר יהיה גם בתור מסר לכל ילד ובחור בגיל שלנו, שיאמין בעצמו שהוא מסוגל להכל, בדיוק כמו שאנחנו למדנו להאמין בעצמנו".

השיר בביצוע: יהודה מטרי, צוריאל חג'ני, שלמה שמואלי, יצחק תפילין ומאיר אבוקסיס ובהשתתפות נוספת (במקהלה ובקליפ) של: נתנאל כליף, זבולון מושייב, מאיר לוי, אברהם יעקב וחיים חג'ני, על הלחן והמילים אחראי אבי אברהם ועל העיבוד המוסיקאלי הופקד המעבד העולה שימי סקלר. השיר הוקלט באולפני "הניגון" של אבי זנו שאף אחראי על העיבוד הקולי, ההקלטה ועריכת השיר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפייה בקליפ: