"אור חדש" מפציע על עולם המוזיקה היהודית: מתי שריקי שהפיץ במהלך השנה האחרונה מספר שירים שזכו לפופולאריות רבה, מגיע אל הישורת האחרונה עם אלבום חדש ומקורי, שאת מילותיו ולחניו – כתב בעצמו. בכך, מציג מתי שריקי אלבום מלא במוזיקה אישית יהודית מרגשת, שעשוי מחומרים של החיים. כבר בתחילת הדרך עת שוחרר הסינגל הראשון – נראה היה כי הכיוון המוזיקלי של שריקי מנהל שיח עם המיינסטרים: אלבום מתובל בשורשים יהודיים ובספר הספרים אך גם ממוסיקה ישראלית, רוק ישראלי ועוד. את המוזיקה היהודיות הכל כך מוכרת, העמיס שריקי קדימה אל עבר המיינסטרים הישראלי.

המוזיקאי המחונן התעסק עד כה עם המוזיקה מהצד החיצוני שלה – יחד עם להקת החתונות המצליחה 'קומי אורי' , או לבדו, הוא מופיע בכל מקום. ואולם, לצד הופעות בשמחות ואירועים – הוא ממלא אולמות בינוניים וקטנים עם חומריו האישיים בהופעות מלאות ב'גולה' ובתיאטרון החאן וכן מופיע לצד אומנים גדולים ומוכרים במרכזי תרבות בירושלים למשל, במופע פתיחה לשולי רנד ועוד. מתי אורח שכיח בהופעות החג הגדולות בחברון, יום ירושלים ועוד. בשלש השנים האחרונות כיכב במצעד שירים במעלות הפופולארי, הפך לרינגטון באולפנות וישיבות תיכוניות, אמר 'לא' מהדהד לתכנית הריאליטי the voice. קיבל חיבוק חם מהמדיה הישראלית בין השאר עם הקליפ הביתי שהפיק ל YNET וריגש רבים בחנוכה וזוכה בעשרות אלפי צפיות בערוץ היוטיוב הפרטי שלו.

אלבום הבכורה, הוא בעצם סיפור של כישרון מוזיקלי שפוגש המון כישרונות נוספים. את עטיפת האלבום ואת תוכנה - עיצב שריקי וכן את ממשק ההדגמה המהפכני משירי האלבום ביוטיוב. לראשונה, מתאפשר לשמוע קטעים משירי האלבום באופן אינטראקטיבי אישי, החושף טעימות מוזיקליות ואנימציה חיננית המתלווה לשירים.

מתי שריקי (31), נשוי ואב ל 5 מתגורר בארץ בנימין, ואם הגרפיקה של האלבום מעניינת אתכם, אתם מוזמנים לשוטט גם באתר ערוץ 7 ובאתר Kobis.co.il. שלי ושלכם – שלו היא.

את המסע לעבר האלבום עשו יחד שניים - היוצר מתי שריקי והמעבד והמפיק המוזיקלי אבי טל (אהרון רזאל, אודי דוידי). אליהם מצטרפים הנגנים המוכשרים: עמית יצחק, מטובי הגיטריסטים בישראל, אבי אבידני שמתופף עם מיטב האמנים בארץ. וגם מתי שריקי עצמו, שניגן על גיטרות וקלידים בחלק מהשירים.

האזינו לשיר "אני קם" מתוך האלבום החדש.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!