הזמר יואלי קליין, הביא לנו הקיץ את הלהיט הסוחף "ואפילו בהסתרה" ממילותיו של רבי נחמן מברסלב ויצר טרנד חדש של שירים חסידיים אותנטיים ממילותיו של רבי נחמן מברסלב.

הזמר הרב מאיר דוד פרקש - חסיד סאטמר מוויליאמסבורג, שהפך בשנים האחרונות לחסיד ברסלב נלהב, מוציא אף הוא סינגל בכורה חדש בו הוא מארח את יואלי קליין, גם הוא ממילותיו של רבינו נחמן מברסלב שאמר יום לפני פטירתו: "מה לכם לדאוג? מאחר שאני הולך לפניכם, אני נהר המטהר מכל הכתמים".

פרקש מביע את תקוותו כי הסינגל החדש יעורר חיזוק אצל רבים שיסירו דאגה מליבם בזכות הרבי הקדוש שהבטיח לתלמידיו כי יהיה שם עבורם בעולם האמת וידאג לטהרם מכל הכתמים.

זהו סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה של מאיר דוד פרקש שאמור לצאת בחורף הקרוב. המילים נבחרו על ידי פרקש עצמו מתוך הספר חיי מוהר"ן, עובדו על ידי המפיק המפורסם נפתלי שניצלער ולקינוח הוסיף להם הזמר והיוצר ליפא שמעלצר מילים משלו.

פרקש הוא ידיד קרוב של שמעלצר והיה מעורב בהפקת האלבומים שלו, גם יואלי קליין הוא חבר אישי כבר מספר שנים. כפי שניתן להבין, פרקש רתם להצלחת הסינגל את מיטב העוסקים במלאכה כשאת קולות הרקע מבצעים מקהלת ידידים המפורסמת מארה"ב.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!