האור, שלא יחזור וישבור.

המוזיקאי אורן צור בסינגל ראשון - "אור חוזר" בדרך לאלבום הבכורה - "מקום אישי".

שיא מיוזיק | יום שלישי י"ב סיון התשע"ד, 10-06-2014 בשעה 11:36צפיות: 1494.
האור, שלא יחזור וישבור.
אורן צור
הכנר אורן צור עובר אל קדמת הבמה. את הקרירה המוסיקלית שלו, התחיל אורן בגיל 21 כאחד ממקימי להקת הפולק הגלילי עשב בר. בהמשך למד מוסיקה בברקלי שבבוסטון, חזר לארץ, עבר לנגן מוסיקה אירית עם הלהקה המובילה בז'אנר 'קטיפה שחורה', הספיק לחזור בתשובה ומאז הצליח לבסס את מעמדו כאחד המוסיקאים האיכותיים והמעניינים ביותר בתחום המוסיקה הישראלית יהודית.

בשנים האחרונות אורן שותף בהרכב המצליח 'הלב והמעיין' ככנר ומעבד, על במות ובהקלטות לצידו של ארז לב ארי, ובתור חצי מהצמד אורן צור ונדב בכר שאחראיים לכמה מההפקות היותר מצליחות ומעניינות שיצאו בארץ כמו "קול ביער" - הסינגל שמבוסס על ניגון חסידי עתיק שנכנס לפלייליסט של גלגלצ לפני כשנתיים והאלבום של להקת 'א גרויסע מציאה' שפרץ גבולות לכל הכיוונים ונחשב לאחד מאלבומי התשובה החשובים של דורנו. כמו כן מוכר אורן כנגן ומעבד מיתרים לכמה מהאמנים המובילים בארץ כעמיר בניון (חזון יחזקאל), אברהם טל, ברי סחרוף (צמאה לך נפשי), קובי אפללו, ועוד רבים וטובים.

לפני כשנה החל לעבוד על אלבום הבכורה שלו כיוצר/זמר/גיטריסט עם המוסיקאי שחר קאופמן באולפני שוהם בראש פינה. בימים אלה רואה אור מתוכו שיר ראשון, הנקרא "אור חוזר". מילות השיר מנסות לצייר חוויה של אדם שמנסה להמשיך ולבחור בטוב גם כאשר ההשראה נעלמה ומה שנשאר זה רק הזיכרון של הטוב וההתמודדות. הסגנון המוסיקלי מתכתב עם פולק אנגלי ואמריקאי משנות ה70 וגם הרבה ארץ ישראל הישנה והטובה ומבוסס על נגינת האקוסטית של אורן עם עיבודים גרוביים עדינים וסוחפים.

"הלחן הזה מלווה אותי שנים רבות, עוד מגיל 22 מהחדר בקיבוץ. במשך שנים ניגנתי אותו עם מילים באנגלית ורק לפני כמה שנים, הגיע השיר למה שהוא היום" – משחזר אורן.
האלבום "מקום אישי" צפוי לראות אור אי"ה בחודשים הקרובים.

מילים, לחן והפקה מוזיקאלית: אורן צור.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
אורן צור - אור חוזר.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.