מחכה לשקט? עכשיו בחנויות!

האלבום השישי והחדש "מחכה לשקט" של הזמר והיוצר המוערך אודי דוידי רואה אור בימים אלו, האזינו לסינגל הרביעי מתוכו - "פנס אחד ברחוב".

שיא מיוזיק | יום שלישי ט"ז 'אדר ב התשע"ד, 18-03-2014 בשעה 10:07צפיות: 1601.
מחכה לשקט? עכשיו בחנויות!
אודי דוידי
אחרי שני הסינגלים המצליחים "הזמן עכשיו" ו"מחכה לשקט" (שיר הנושא), רואה אור האלבום השישי והחדש של הזמר והיוצר המוערך אודי דוידי. "מחכה לשקט" הוא אלבום אישי, המכיל עשרה שירים המדברים על בית, משפחה ואמונה, שנכתבו והולחנו על ידי אודי דוידי ואשתו לילך.

על העיבודים וההפקה המוסיקלית עבד אודי עם גלעד שמואלי. עם הרוק הישראלי של אודי דוידי, והרוך האתני של גלעד שמואלי (שהפיק את אלבומיו של עידן רייכל), נוצר אלבום מרגש ומיוחד, כזה שחודר עמוק לתוך הלב. האלבום מוגש בצורת ספרון מהודר, עם הסיפורים שמאחורי השירים.

קצת על השירים באלבום: 'יום אחד', שיר שמהותו לשון הרע והנזק שהיא גורמת. 'פנס אחד ברחוב', מעין גרסה חדשה ושונה לרעיון 'תחשוב טוב יהיה טוב', אחד מלהיטיו הבולטים של אודי דוידי. 'בתוך ביתנו' - העולם הזה מלא אורות מבלבלים מסביב, ויש מקום אחד, שכשאדם חוזר אליו באמת, הוא מבין שהמקום החשוב באמת הוא הבית שלו. 'תראה אותי' – שיר שמדבר על שלום בית, על השכינה ששורה שבין בני הזוג על אף סערות החיים. 'לצעוד לבד' - דואט של אודי עם בנו הראל, על יחסים בין אב לנער מתבגר. 'חמש שניות', נכתב על עמנואל מורנו הי"ד, שנהרג במלחמת לבנון השנייה, לא לפני שהותיר סוג של צוואה על מהות החיים, צוואה שטרם נכתבה.

"האלבום הזה הוא סוג של מסע, שהתחיל לפני כשלוש שנים, כמו כל התחלה של אלבום חדש, אבל הפעם הזו, סיימתי אותו במקום שאני מכיר יותר מכל - הבית שלי. לאורך כל הדרך הרגשתי שהוא רודף אחרי, לאן שלא אלך. עם כל שיר התעצמה לה התחושה שהאלבום הזה מכוון אותי בחזרה הביתה. חיפשתי שקט, ואני עדיין מחפש. חיפשתי מהות, וגיליתי משהו שאולי כבר ידעתי, אבל איבדתי במהלך המירוץ: זה הכל נמצא כאן, בתוך ביתנו" – אומר אודי על האלבום.

עם סיום ההפקה, מגלה אודי, כי הוא מתכנן להתחיל בקרוב מאד לעבוד על אלבום מקורות, שיכיל שירי שבת בלחנים חדשים, פיוטים מתוך התפילה, מזמורי תהילים ועוד.

הפצה: התו השמיני ודברי שיר.

הופעות קרובות: מוצ"ש כ' אדר ב' 22/3 מרכז בגין ירושלים I חמישי כ"ה אדר ב' 27/3 גולה פתח תקווה I מוצ"ש כ"ז אדר ב' 29/3 מרכז תרבות יד בנימין

האזינו לשיר "פנס אחד ברחוב" מתוך האלבום.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!


למילות השיר:
אודי דוידי - פנס אחד ברחוב.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • נכתב ע"י: מרים, בתאריך: 19-03-14 14:06.

    לייק