לייזר לויד עם החברים והעם.

אמן הבלוז האמריקאי זוכה פרס אלבום הבלוז הטוב ביותר לשנת 2012 שר בעברית ומארח חברים בשיר אחדות לקירוב וחיבור בין כל המגזרים "העם שלי"

שיא מיוזיק | יום שני י' חשון התשע"ד, 14-10-2013 בשעה 17:58צפיות: 1736.
לייזר לויד עם החברים והעם.
לייזר לויד
לייזר לויד, יליד 1966 עשה עליה לישראל לפני 20 שנה, זמר, כותב וגיטריסט מצליח עם אלבום שנמצא במקום ה17 במצעדי הבלוז של ארה"ב וחתום בחברת התקליטים האמריקאית Bluesleaf, בה הוא האומן הישראלי היחידי.

לייזר החליט לכתוב את השיר "העם שלי" כתגובה לחיכוכים והמתחים בין קבוצות שונות של יהודים שהגיעו לשיאם, במיוחד בישראל . לייזר מסביר, "לפני שהעם היהודי יוכל לעשות שלום עם העולם, אנו צריכים קודם ללמוד לאהוב אחד את השני עם כל ההבדלים שיש בינינו", וטוען כי הפער, השליליות והאגרסיות נמצאים בעם שלנו כתוצאה מחוסר מודעות לאחר אשר נמצא מעבר למעגל המוכר שלנו. מתוך הזדהות למסר שעומד מאחורי השיר,

בנוסף ללייזר שהלחין את השיר "העם שלי", מצטרפים אליו חבריו לשירה ארבעה זמרים ישראליים פופולריים המופיעים גם בווידאו: גד אלבז, שלמה כץ, אהרון רזאל ונפתלי כלפה. הווידאו מראה לצופה את פניהם של האנשים האמתיים המרכיבים את העם היהודי בארץ - מהעיר אל הכפר.

לייזר עוסק בפעילויות חברתיות בשכונה החסידית ביחד עם אשתו וחמשת ילדיו בבית שמש, ביום ובלילה נמצא בסצנת המוזיקה הישראלית, כאשר הוא מופיע באופן קבוע בפאבים ומועדונים בתל אביב, במוסקבה, גרמניה, אוסטרליה, ארה"ב ועוד...
לייזר גדל בקונטיקט, ארה"ב וכאשר סיים את לימודיו בבי"ס למוזיקה חברת תקליטים Atlantic Records התעניינה בו והפריצה לסצנה החלה.

השורשים של "העם שלי" החלו כאשר לייזר התחתן עם אילנה, בת למשפחה מרוקאית מסורתית. הניסיון המגוון שלו הפך אותו לשגריר של מוזיקה והסברה בין האנשים השונים ולעיתים בעלי הקונפליקט בעם היהודי. המוזיקה של לייזר יוצרת דיאלוג נוח בו אנשים יכולים להתחבר למורשת בלי פוליטיקה, סטיגמות והמדיה שמהווה מכשול.

הניגוד בין השכונה בה לייזר גר לבין חייו בסצנת המוזיקה התל אביבית התוססת תפסה את תשומת לבם של ערוץ החדשות האוסטרלי ABC כאשר ביקרו בארץ על מנת לחקור את סצנת הרוק בישראל. כאשר הכתבים התמקדו בהשפעות הרוחניות שבו ובמוזיקה שלו שמקשרת בין הציבור הרחב.
לייזר ממשיך לטפח את הקריירה שלו עם זכייתו שנה שעברה בפרס לאלבום הבלוז הטוב ביותר, לזר כעת רוצה לקדם את המסר מאחורי ה"עם שלי".


מילים ולחן: לייזר לויד

(לצפיה בקליפ לחץ כאן)

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
לייזר לויד - העם שלי.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.