להקת "פרחי ישראל" באלבום שכולו שירה ושמחה

להקת פרחי ישראל בסינגל חדש - "ניצוץ שבך" מתוך אלבומם השני "ושמחת בכל הטוב" אותו משיקים בימים אלו.

שיא מיוזיק | יום ראשון י' סיון התשע"ג, 19-05-2013 בשעה 23:17צפיות: 1732.
להקת "פרחי ישראל" באלבום שכולו שירה ושמחה
פרחי ישראל
לאחר עבודה מאומצת של שנתיים, בין הופעות חזרות הקלטות ולימודים, שבה להקת
"פרחי ישראל" ומוציאה אלבום נוסף שני במספר.

מרבית שירי האלבום הינם חדשים ומקוריים אשר נכתבו והולחנו על ידי מאיר גבאי מנצחה ומנהלה המוסיקלי של הלהקה, ולצידו המנהל האומנותי ארנון גולדברג שאף שותף בביצוע מרגש של השיר "ענווים" עם ילדי הלהקה.

סה"כ מונה האלבום 12 שירים. כמו באלבום הראשון, אף באלבום זה, נוטל החזן הצבאי הראשי שי אברמסון חלק נכבד בביצוע דואטים מרגשים עם ילדי הלהקה. אברמסון רואה בשיתוף הפעולה עם הלהקה, חשיבות רבה לחיזוק הקשר והגשר הערכי והתרבותי עם צבא העם. דגש רב הושם גם על בחירת השירים המוכרים יותר, הילדים ומנהלי הלהקה יצרו עיבודים קוליים ומוזיקליים חדשים, שדרגו והפכו אותם למוצר מוזיקלי מרשים ומפתיע עוד יותר.

25 כישרונות צעירים מונה הלהקה הייחודית. הילדים, בגילאי 7-15 נבחרו בקפידה רבה. כדי להתקבל ללהקה עוברים הילדים אודישנים, שבוחנים מלבד כישרון השירה, גם את הרקע והשמיעה המוזיקלית. הם נפגשים בכל שבוע לחזרות ולימוד שירים חדשים לצד מוכרים. מפגש זה מהווה עבור הילדים חוויה מוסיקלית וערכית כאחד. מאיר גבאי וארנון גולדברג, שניהם בוגרי להקת הרבנות הצבאית, מובילים את חבורת הילדים הצעירים אל מסע מרגש בתוככי תרבות המוסיקה היהודית, בנבכי ערכי השירה העברית ובניגונים חסידיים מרוממים.

ההרכב הצעיר מתמחה ברפרטואר מרשים, המשלב יחד שירים ישראליים לצד שירי אמונה ונשמה, בעיבודים חדשניים ובלחנים מקוריים. עושר הסגנונות המוסיקליים ורבגוניות הטקסטים, שואף לייצג את מרקם התרבות הישראלית על שלל מרכיביה "עם הפנים לכלל ישראל".

"פרחי ישראל" הינה הלהקה הדתית הייצוגית של גבעת שמואל. הלהקה מופיעה באירועים ממלכתיים בארץ ובעולם לצדם של מיטב האומנים. לא פעם מוזמנת הלהקה להופיע באירועים ובטקסים רשמיים, ובכנסים ואף זוכה להופיע ולשמח בחתונות ובחגיגות בר-מצוה.

לרגל ההשקה האזינו לסינגל "ניצוץ שבך" מתוך האלבום.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
פרחי ישראל - ניצוץ שבך.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.