בפורים - בוצר מסיר את המסכות!

בזמן שאנו מתחפשים, יש מי שמוריד את המסכה מאחוריה מסתתרים רבים, בשאר ימות השנה - אליעזר בוצר בסינגל "כמו משחק".

שיא מיוזיק | יום שישי י"ב אדר התשע"ג, 22-02-2013 בשעה 11:20צפיות: 1883.
בפורים - בוצר מסיר את המסכות!
אליעזר בוצר
ערב פורים תשע"ג, משחרר בוצר אומן יוצר שומר תורה ומצוות, המתגורר בעיר העברית הראשונה, - סינגל חדש. "כמו משחק" הוא שיר חדש מתוך פרויקט מוזיקלי מסעיר ומרגש הצפוי לראות אור בקרוב.

בוצר בן 30 נשוי ואב ל 6 ילדים, נולד בעיר העתיקה בצפת למשפחה דתית לאומית. אישיותו - החקרנית והמעמיקה דחפה אותו לשאול שאלות ולחקור מהות כבר בגיל צעיר. מסעו האישי כולל התקרבות והתחזקות ("בעצם, חזרתי בתשובה לפני הצבא..), שירות קרבי מטלטל בסיירת נח"ל, חיים עם רעייתו בהודו, שם עסק בפעילות קירוב וחסד למען צעירים שאולי היטשטשה להם הזהות היהודית. בעשור האחרון מנהל בוצר עם משפחתו מרכזי קירוב ליהדות למען הכלל, בארץ, בהודו ובסין.

על אף היותו אדם שומר תורה מצוות ואולי דווקא בשל כך, בוצר ניחן במבט ביקורתי וראייה בהירה גם על עולמו שלו, ורצון עז להסיר את המסכות כולן.
המוסיקה, השירה, היצירה, שהיו שם תמיד, מסייעות לו כיום להביע דעת, תובנה ותבונה על עצמו ועל סביבתו. הטקסטים שאינן שגרתיים בעליל והמוסיקה - שלא ניתן לקטלג תחת שום תבנית מוכרת, מספקים עניין רב סביב היצירה שלו. - בכמו משחק הרוקיסטי, זועק בוצר על תרבות השקר וה'כאילו', היעדר האמת בדיבור הכולל שהשתלט על סדר היום. הוא מציע פתרון מידי המפציר בריבונו של עולם "ממקומך מלכנו תופיע ותמלוך עלינו כי מחכים אנחנו לך!"

למיזם השאפתני והמרתק חברו גיל סמנטנה, מהמפיקים המובילים בישראל, אהוד בנאי, אביתר בנאי וברי סחרוף. אביתר בנאי נטל על עצמו את ההפקה המוסיקלית של האלבום ויחד עם הרכב נגנים מגובש, הכולל את עמית יצחק מהמוסיקאים המובילים בשנים האחרונות , הם מסיימים בימים אלה את העבודה על האלבום החדש.

האזנה מהנה, פורים שמח ו...שנזכה להסיר את המסכות!

למילות השיר:
אליעזר בוצר - כמו משחק.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.