עכשיו שתיקה - אודי על הבמה

האזינו לסינגל החדש של הזמר והיוצר אודי דוידי - עכשיו שתיקה...

שיא מיוזיק | יום שני כ"ט אייר התשע"ב, 21-05-2012 בשעה 07:23צפיות: 2310.
עכשיו שתיקה - אודי על הבמה
אודי דוידי
לפני פחות מעשור פרץ בסערה לעולם המוסיקה היהודית, הזמר אודי דוידי עם אלבום הבכורה דבר אליו. התחלת הדרך היתה במקביל לרעיית הצאן בהרי חברון שנתנו השראה, ההמשך היה משולב במערכת תופים בירכתי הבמה – כשהקהל תוהה איפה מתחבא הזמר, אבל ההמשך המפתיע לא הותיר לדוידי ברירה, אלא להתמקד במוסיקה ולהתייצב בקדמת הבמה.

ההיסטריה עשתה את שלה והאלבום הרביעי רוחות טובות הגיע בזריזות מופלאה למעמד אלבום זהב. לפני כשנה, אודי שבר שיאים של השמעות וחשיפה גם בתקשורת הכללית. במשך שלושה שבועות ברציפות היה השיר בן אהוב המושמע ביותר בכלל תחנות הרדיו בישראל.

כשהוא נמצא כמעט שנה אחרי השקת האלבום החמישי בן אהוב, אנחנו מתבשרים על שבירת שיאים חדשה במוסיקה היהודית. לא רק שהאלבום הנוכחי הגיע למעמד אלבום זהב, שזה אומר מכירת 20,000 עותקים – אלא מסתבר שמקביל גם ארבעת האלבומים הקודמים של דוידי: דבר אליו, חוזר אליך, לכל זמן ורוחות טובות – הגיעו גם הם, כל אחד בקצב שלו – יחד לקו הסיום של אלבום זהב.

מאה אלף אלבומים, במיוחד בעידן של צריבות והורדות – אינם דבר של מה בכך. אודי בחר לבטא את רגשי ההוקרה שלו לרבונו של עולם כמובן, וגם לעשרות אלפי רוכשי האלבומים – בשיר חדש: 'עכשיו שתיקה: זמן לומר תודה'. בכתיבתו המיוחדת של אודי, הוא אומר תודה: "אני לעצמי אין בי כלום, מעפר אני בא ואליו אשוב, עכשיו שתיקה, זמן לומר תודה".

האזנה עריבה!
למילות השיר:
אודי דוידי - עכשיו שתיקה.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.