אין לו מקום... דניאל זמיר בסינגל חדש מארח את מתיסיהו

דניאל זמיר מארח את מתיסיהו בסינגל "אין לי מקום"

שיא מיוזיק | יום שני כ"ח טבת התשע"ב, 23-01-2012 בשעה 19:53צפיות: 1758.
אין לו מקום... דניאל זמיר בסינגל חדש מארח את מתיסיהו
דניאל זמיר
דניאל זמיר, מהכישרונות הבולטים והמוערכים של השנים האחרונות עושה דרך ארוכה ומיוחדת אל קדמת הבמה.

"אין לי מקום", סינגל ראשון בו דניאל מארח את מתיסיהו, מגיש טקסט שדורש מאיתנו תשומת לב מיוחדת ובעיקר לא ישאיר אף אחד מאיתנו אדיש.

דניאל על השיר "אין לי מקום": זהו שיר שמגיע ממקום של כאב על המצב של העולם היום. כפי שהוא נברא בטבעו, העולם הוא סוג של גן עדן. ציפור שרה, עלה זז ברוח על ענף של עץ, מים, אויר, שמים, שמש, ממש חלום. משום מה זה נראה כאילו אנחנו מתעקשים להפוך את כל היופי הזה לערימת אשפה בלתי מתכלית, בגשמיות וברוחניות. זה נראה כאילו אין עוד הרבה לאן ללכת עם מה שנהיה מהעולם שלנו. השיר ״אין לי מקום״ הוא לא שיר דיכאון. הוא חלק מתפיסת עולם שאומרת שצריך להודות בדברים הלא טובים, הטעונים שיפור, כי להבין שיש מחלה זה כבר חצי מהריפוי. קיבלנו את המתנה הנפלאה ביותר, חיים, על כוכב ייחודי שאין כמותו בכל תבל. אם נדע להסיר את כל הקליפות יתגלה בפנינו עד כמה טוב לחיות ולהיות בו.

באלבומו האחרון "געגוע לכאן" אשר יצא לפני כשנה וחצי הוכיח דניאל לראשונה גם את שירתו המרגשת בשיר הנושא "שיר געגוע לכאן" עם אביתר בנאי.

לאחר החיבוק וההערכה הרבה להם זכה ב"געגוע לכאן" ובמקביל למופעים רבים, עבד דניאל על אלבומו החדש, נפגש עם מוסיקאים רבים, ביניהם חבריו יוני רכטר, ברי סחרוף וכמובן מתיסיהו אשר לוקחים חלק באלבום החדש במספר שירים.
האזנה עריבה בשיא מיוזיק!
מילים ולחן:דניאל זמיר
למילות השיר:
דניאל זמיר - אין לי מקום.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.
דף שגיאה | שיא מיוזיק
Data too long for column 'link_page' at row 1
דף שגיאה