שלומי כהן מציג אלבום בכורה: יש מאין!

האזינו לסינגל מתוך האלבום החדש של שלומי כהן...

שיא מיוזיק | יום חמישי כ"ג אלול התשע"א, 22-09-2011 בשעה 14:55צפיות: 1521.
שלומי כהן מציג אלבום בכורה: יש מאין!
שלומי כהן
שלומי כהן, יליד תשל"ט, נולד בלב תל אביב, למד בחינוך העצמאי והתחנך בישיבות. המוסיקה הייתה לחם חוקו, מגיל צעיר, והיה שותף בהפקות מרשימות לא מעטות". הסינגל "דרך", שהוציא לראשונה פרץ דרך בשל הלחן הקליט והמסר החד. מאז, התווספו שירים בדרך לאלבום בכורה מרתק "יש מאין".

"אני משאיר את הכול פתוח לגבי המסר שלי, מי שרוצה יבוא ויבחן. כל אחד ייטול את החלק שלו. אינני מתכוון להיות איש בשורה באלבום הבכורה שלי, כתבתי את אשר על ליבי. אם שיריי ייעשו טוב למישהו, באתי על שכרי".

שלומי מושפע במיוחד מרוק ובלוז גדם המוסיקה האנדלוסית לא פסחה עליו. עם זאת, "מוסיקה היא עניין של התחברות ובחירה של טעם. העולם הזה גדוש בדברים טובים ומרגשים". הז'אנר שגובש באלבום איננו מדע מדויק. שילוב בין רוק למוסיקה מזרחית. שלומי לא רק מנגן, שיריו הייחודיים אותם כתב לבדו, הם פואטיקה נפלאה של המיית הנפש. גלי רגש ותפילה זכה. חלק מן המלל בשיריו זורם כדבר איש אל רעהו וחלק הגותי יותר, מעוגן היטב במקורות. השזירה האומנותית הזאת, הרב רבדית, מבשילה לכדי פרי הילולים מפואר.

כהן איננו נרתע מהעבודה הקשה על האלבום, כמו מול ההוצאות המצטברות, הוא טוען שזהו צורך פנימי , קריאה שבוקעת מתוכי, לפיה עליי לעשות את זה!

הפקה מוסיקלית: צ'יקו פלדמן.

למילות השיר:
שלומי כהן - שיר לאדמה.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.