ימים טובים - יובל סלע מבשר טוב באלבום בכורה

האזינו לסינגל מתוך האלבום החדש של יובל סלע...

שיא מיוזיק | יום ראשון י' סיון התשע"א, 12-06-2011 בשעה 07:03צפיות: 2337.
ימים טובים - יובל סלע מבשר טוב באלבום בכורה
יובל סלע
שני הסינגלים ששחרר הזמר יובל סלע למדיה הדתית בחצי שנה האחרונה מיקמו אותו ללא ספק בקדמת הבמה וסימנו אותו כדבר הבא במוסיקה היהודית. אם זה השיר 'שמע קולנו' שזכה להצלחה רבה והתנגן ללא הרף בשלל תחנות הרדיו בימים הנוראים אשתקד ואף סגר את העונה השניה של הסדרה 'סרוגים' ואם זה השיר 'י-ה ריבון' בלחן המרגש והעוצמתי שהושמע אף הוא רבות וגם הספיק להקלט בשולחן השבת של רבים בישראל.

יובל סלע הוא מוסיקאי בנשמתו שחזר בתשובה לפני כ- 10 שנים. בעברו המוסיקלי, למד בבית הספר ה"ד (ג'אז פופ ומוסיקה קלה) ובשנים האחרונות הוא מתפרנס מהוראת מוסיקה, הרמוניה, תיאוריה וגיטרה כאשר לאורך כל הזמן הוא לא מפסיק ליצור ולו לרגע, כפי שמעיד בעצמו: "המוסיקה בנשמתי. מהרגע שידעתי אקורדים, הקול הפנימי שלי חיפש מנגינות חדשות, זהו מין דחף פנימי". עם השנים הלחין שני שירים לאלבום של האחים אריאל (הבנים של מאיר אריאל) וכן כתב והלחין שיר לאלבום השני של הזמר משה לוי ('בר יוחאי').

בימים אלה משיק סלע את אלבום הבכורה – "ימים טובים", כאשר המוסיקאי/ גיטריסט אריאל אביזוב, חברו הטוב אחראי על העיבודים וההפקה המוסיקלית של האלבום. השירים באלבום מדברים על אחדות, פיוס, געגועים לשכינה הקדושה ותשבחות להשם יתברך, ומתאפיינים בצליל נקי ופשוט, כאשר קולו המחוספס משהו יוצר אינטימיות מיידית עם המאזין ומושך אותו אל תוך השיר.

הוצאת האלבום מלווה בהפתעה מיוחדת שהוכנסה לאלבום ברגע האחרון: שיר חדש של מאיר אריאל ז"ל, בלחן מיוחד של יובל, המהווה בונוס לאלבום.

הפצה: הינדיק הפקות והתו השמיני.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



בלעדי!
ביקורת שכתב המבקר נתנאל לייפר
למילות השיר:
יובל סלע - יונת ישראל.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.