אבישי מליק בסינגל ראשון: "שמע קולנו"

האיזנו לסינגל הראשון לזמר המתחיל אבישי מליק...

שיא מיוזיק | יום ראשון י"ח אייר התשע"א, 22-05-2011 בשעה 18:24צפיות: 2838.
אבישי מליק בסינגל ראשון: "שמע קולנו"
אבישי מליק
אבישי התחיל את דרכו במוזיקה עוד בצעירותו כשהיה תלמיד בבית הספר היסודי, כאשר גילו מוריו את כישרון היצירה הגלום בו ואת קולו המיוחד והמרגש, ואף ביקשו שיכתוב וילחין שירים למסיבות סיום הלימודים ,מארגני האירוע וכל הנוכחים שמחו לראות את השירים מבוצעים על ידיו ועל ידי חבריו בני גילו, מאז אבישי מלחין כותב ומופיע בשירים בנושאי דיומא ובנושאי אמונה תפילה וקירבה לבורא עולם.

למרבה הפלא אבישי לא מנגן לא על גיטרה, אורגן ולא על כל כלי אחר, את לחניו מלחין יחד עם כתיבת המילים, לחן שיוצא מעמקי הנשמה, לחן ייחודי הכולל מגוון סגנונות של המוזיקה הישראלית המזרחית והחסידית.

מעבר ליצירת שירים מקוריים, משמש אבישי כיום כסולן להקה בהרכב שישה נגנים מוכשרים ומקצועיים, יחד מופיעים בחתונות ואירועים שונים במגוון סוגי השירים של מיטב האמנים, ושמחים לקיים מצוות שמחת חתן כלה.

השיר "שמע קולנו", הסינגל הראשון שהוציא, נכתב בתהליך התקרבותו לבורא עולם בהיותו נער צעיר בן 15 והוצא לאור רק לאחר כמה שנים טובות בעזרת דחיפה ותמיכה ממשפחה וחברים, השיר "שמע קולנו" זכה להערצה והערכה רבה מקרב שומעיו, רבנים גדולים נתנו את ברכתם ואמרו שאכן מדובר בכישרון ושאבישי צריך להמשיך בתחום ולקרב ולשמח את עם ישראל על ידי שיריו..

אז שיהיה בהצלחה!

למילות השיר:
אבישי מליק - שמע קולנו.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.