גילוי נאות: את החזן, הזמר, המלחין והאישיות הכובשת הנחבאת לה בתוך זקן חביב וחיוך גדול העונה לשם "אחיה רובין" זכיתי להכיר אישית עוד בצעירותי ואף לחבור אליו לכמה פרויקטים משותפים לאורך ההיסטוריה.
אחיה, שמשמש במקצועו הרשמי כמפקח על בתי ספר ומוסדות ומרצה בתחום החינוך, חי ונושם מוזיקה יהודית בזמנו הפנוי. מוזיקה יהודית אמרנו שכן הוא אינו פוחד להיחשף לשום קצב או סגנון (כבר יצא לו לעשות ראפ חזני ואקטואלי הנושא את השם "די לגלות", "על פרשת דרכים" בסגנון ישראלי מובהק שאף הושמע רבות בערוצי הרדיו הכלליים ועוד), משלב חזנות ומוזיקת נשמה, שירי קרליבך לצד מוזיקת חתונות עדכנית ותוססת ועוד. הוא מוכר ומזוהה בעיקר עם ציבור חובשי הכיפות הסרוגות ושם תוכלו למוצאו רבות מופיע באירועים כמו חתונות, בר מצוות ושבתות חתן וכדו' אך מצליח להתאים את עצמו לכל אירוע ולכל קהל יעד מכל מגזר וגיל. באלבומו הקודם, "ונזכה" חבר אחיה למיטב האמנים בתחום המוזיקה כ:משה לאופר, שי ברק, מלכיאל אברהם, רונן גרוס ועוד.
"הרי את מקודשת" שיצא לאחרונה לתחנות הרדיו, מהווה סנונית לקראת אלבום חדש בתהליך התהוות וכבר הספיק לגרוף תגובות נלהבות במיוחד מצד שומעיו ובימים אלו מופק גם כקליפ למדיה הכללית (שכמובן אתם תהיו הראשונים לצפות בו אצלנו באתר בע"ה). השיר עונה על ההגדרה שיר מיוחד ויהודי, עם כלים מיוחדים, עיבוד מושלם וביצוע השירה בצורה היוצאת מן הלב וגם נכנסת ונוגעת עמוק בלב. אנו תקווה שהשיר יעיד על הבאים אחריו ובקרוב נוכל להביא לכם לשמיעה וחוות דעת על האלבום המלא.