הכוכב העולה אלעד צפירה חובק בן ומקדיש לו את הסינגל השלישי

לפני חצי שנה הוציא הזמר והיוצר אלעד צפירה את הסינגל "תודה לך" שהפך להצלחה היסטרית, ועכשיו הסינגל החדש "שמע בני"

שיא מיוזיק | יום שבת י"ז שבט התשע"א, 22-01-2011 בשעה 16:50צפיות: 4352.
הכוכב העולה אלעד צפירה חובק בן ומקדיש לו את הסינגל השלישי
אלעד צפירה
לפני חצי שנה הוציא הזמר והיוצר אלעד צפירה את הסינגל "תודה לך" שהפך להצלחה היסטרית, עם מאות השמעות בכל תחנות הרדיו, ראיונות, כתבות וידיעות בעיתונות, תוכניות אירוח ומאות הופעות ואירועים עם להקתו בכל רחבי הארץ, מיקמו את צפירה במרכז הבמה והעשייה של תעשיית המוסיקה המזרחית והפכו אותו לכוכב של ממש.

כבר למעלה מעשור שצפירה על הבמה במסגרת הרכבים ולהקות שונות. כמו-כן עסק בתחום המשחק ובין היתר השתתף בהצגה המקורית "אגדת-שבזי" שהייתה לסיפור הצלחה. בה שילב בין כישורי השירה והמשחק יחדיו, בהצלחה רבה!. החשיפה הגדולה לקהל הרחב הגיעה לפני כשלוש שנים כשהשתתף בתחרות "מי רוצה להיות המלך הבא?", שבה חיפשו את "הדבר הבא" במוסיקה המזרחית. צפירה שהיה ה-פייבוריט של הקהל לאורך כל התחרות, נבחר פה אחד לזוכה המאושר ע"י חבר השופטים שהיה מורכב ממפיקים, אנשי תקשורת ואנשי התעשייה, אך צפירה החל בתהליך התקרבות ליהדות, ורגע לפני הגמר הגדול והזכייה הצפויה במקום הראשון, עם חוזה ארוך טווח בחברת הפקה ואמרגן מהמובילים בתחום, פרש מן התחרות.

בין-לבין מאות ההופעות והאירועים, עובד צפירה ביסודיות על אלבום הביכורים שיראה אור בחודשים הקרובים, ויורכב משירים פרי עטו בניחוח מזרחי קליל. בהפקתו משתתפים טובי השמות בז'אנר המזרחי, ובהם אלדד רצון, אבי אבידני, אריק כהן, אבי יפרח, ועוד.

"שמע בני", הינו הסינגל השלישי שממשיך את הקו המוסיקלי הקצבי, קליל וקליט המאפיין את צפירה מחד, ומאידך טקסט עם קו חשיבה אופטימי והסתכלות חיובית על-כל הקורה איתנו ביום-יום, שמדבר לכולנו בגובה העיניים. בימים אלו חובק צפירה בן, והיה זה אך טבעי כי יקדיש לו את השיר מכל הלב.

האזנה מהנה!

למילות השיר:
אלעד צפירה - שמע בני.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.
דף שגיאה | שיא מיוזיק
Data too long for column 'link_page' at row 1
דף שגיאה