מילות השיר:
ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו"
"ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו"
הנה ידוע כי כל מה שחסר לאדם,
הן ברוחני הן בגשמי,
החיסרון הוא בהשכינה,
שהוא בחינת אלוהים.
אך כשידע כל זאת:
שהחיסרון הוא למעלה ולמטה,
בודאי יהיה לו צער גדול ועצבות,
ולא יוכל לעבוד השם יתברך בשמחה.
לכך צריך להשיב לעצמו:
מה אני ומה חיי,
כי המלך בעצמו מספר לי החיסרון שלו,
וכי יש כבוד גדול מזה?
וכי יש כבוד גדול מזה?
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה.
וזהו "וכבוד והדר תעטרהו"
שישמח המלך בעצמו נשאו לביתו,
ושם מגלה לו ליבו
ושם מגלה לו ליבו
ושם מגלה לו ליבו.
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה.
ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו
סיני תור - שמחה גדולה
מקור: ליקוטי מוהר"ן, לחן: לא צויין, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: לא צויין.
Siton | יום שני י"ב תשרי התשע"א, 20-09-2010 בשעה 17:07צפיות: 21956.

סיני תור

עוד באתר:
תשע"א באוזנייים שלי
נתנאל לייפר מסכם את שנת תשע"א במוסיקה היהודית המקורית. סיכום מלא ומפורט ומלא עניין וצבע כרגיל...
שירין ויותר מידי רחשין...
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו הרביעי של אחד מותיקי המוסיקה היהודית המקורית הזמר יצחק פוקס "שירין ורחשין" מצד אחד הוא נהנה מהשירים אך חושב שהסאונד דרוש שיפור באופן דחוף...
מילים של רוח - גד אלבז
ביקורת מוסיקה על אלבומו החדש והחגיגי של הזמר גד אלבז "מילים של רוח" בהפקתו המוסיקלית של אורי אבני
אהבת ישראל - הרפו אברמסון ז"ל שנתיים לזכרו
סקירה על אלבום הסולו הראשון של הזמר הרפו אברמסון שנפטר לפני שנתיים בערב סוכות