מילות השיר:
ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו"
"ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו"
הנה ידוע כי כל מה שחסר לאדם,
הן ברוחני הן בגשמי,
החיסרון הוא בהשכינה,
שהוא בחינת אלוהים.
אך כשידע כל זאת:
שהחיסרון הוא למעלה ולמטה,
בודאי יהיה לו צער גדול ועצבות,
ולא יוכל לעבוד השם יתברך בשמחה.
לכך צריך להשיב לעצמו:
מה אני ומה חיי,
כי המלך בעצמו מספר לי החיסרון שלו,
וכי יש כבוד גדול מזה?
וכי יש כבוד גדול מזה?
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה.
וזהו "וכבוד והדר תעטרהו"
שישמח המלך בעצמו נשאו לביתו,
ושם מגלה לו ליבו
ושם מגלה לו ליבו
ושם מגלה לו ליבו.
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה
מתוך כך בא לשמחה גדולה.
ותחסרהו מעט מאלוהים וכבוד והדר תעטרהו
סיני תור - שמחה גדולה
מקור: ליקוטי מוהר"ן, לחן: לא צויין, ז'אנר: לא צויין.
נמצא באלבום: לא צויין.
Siton | יום שני י"ב תשרי התשע"א, 20-09-2010 בשעה 17:07צפיות: 21955.

סיני תור

עוד באתר:
אורות גבוהים? דווקא הייתי מציע לכבות...
איתי סיטבון בטור על אלבומו השביעי של הזמר והיוצר אודי דוידי - "אורות גבוהים". קריאה נעימה!
ה"שרגימיק" החדש מבית טיברג...
אבי אברהם בסיקור על אלבומו החדש של שרגי גשטטנר. קריאה מהנה!
פרוייקט של אמונה
איתי סיטבון בקאמבק אחרי שנה בערך של שתיקה על אלבומם החדש של הפרוייקט של רביבו – אמונה. מה מיוחד באלבום, הנתון שהכי בולט ששווה בשבילו להאזין לאלבום, ומה הוא בכלל חושב על סטטיק ובן אל?
דרוש "גלגל של הצלה"
נתנאל לייפר בביקורת על אלבומו החדש של אומן הרוק היהודי עדי רן "גלגל של הצלה". הוא אוהב את הגיטרות והקלידן ואת הרוח של האלבום אבל חושב שעדי רן מסוגל להרבה הרבה יותר...