הוסף שיר חדש

ביוגרפיה של אסף נגל:

אסף נגל

אסף נגל - יליד 71 החל את דרכו המוסיקלית כבר בימי בית הספר היסודי "סיני" שבראשון לציון , שם בלט בכשרונותיו המוסיקליים והופיע באירועים שונים. כעבור מספר שנים עת למד בישיבה התיכונית כפר גנים פ"ת , השתתף כסולן במקהלת פרחי גנים תחת שרביטו של המנצח יעקב רוטנר. בעת שירותו הצבאי שימש כאחד מסולני להקת הרבנות הצבאית בפיקודו של רס"ן משה מונה רוזנבלום . בלהקה זכה להשתתף במגוון מופעים , אירועים ועצרות צה"ליות בבסיסי צה"ל , לחיילים ובפני אזרחים .. בשנת 1993 הקים את ההרכב המוסיקלי - "אסף נגל ותזמורתו" ומאז ועד היום הרכב זה מופיע בהצלחה מרובה בארץ ובעולם . ההרכב מופיע במופעים ובאירועים ובכללם חתונות , בר-מצוות , אירועים עירוניים , מופעי זמר ועוד...


אסף נולד למשפחה מוסיקלית והיו דור שני להרכב מפוחיות הפה המפורסם של משפחת נגל . מרחב הסגנונות של ההרכב מאוד מגוון החל ממוסיקה קלאסית קלה כגון : מעוף הדבורה של רמסקי קורסקוב, מחול החרבות של חטשטוריין סטאקאטו - דיניקו , שירי פופ ישראלים ולועזיים , ניגונים חסידיים (חב"ד ועוד), מנגינות יהודיות (כנר על הגג ועוד ) , מחזמרים מפורסמים ואפילו שירי סרטים. ההרכב הראשון של שלישית נגל נוסד ב 1973 בו ניגנו: משה נגל- מפוחית סולו, נחום גוט- בס, עוזי גרטנלוב- אקורדים. משה נגל אשר את משנתו המוסיקלית בנה לאורו של הנגן הנודע שמואל גוגול ז"ל היווה ומהווה גם כמנהל המוסיקלי של ההרכב. האלבום הראשון יצא לפני כ 25 שנה ומאז ייצאו מספר סינגלים, מהם מקוריים ומהם חידושי יצירות האלבום החדש מאופיין בכמה סגנונות מגוונים. בתור ילד קטן נילווה אסף אל ההרכב המקורי ובכך היה כחוט המקשר בין ההרכב המקורי לנוכחי. אחיו גילי נגל הצטרף גם הוא . משה נגל- סולו, אסף נגל- אקורדים, גילי נגל- באס. אבל כולם מנגנים גם סולו .

אסף משתתף באופן קבוע בהפקות כגון : פסטיבל היין ראשל"צ , חג הכלייזמרים בצפת . והשתתף כאומן וכמפיק במופעים : "שיר חסיד היה", הפסטיבל החסידי לילדים, מופעי קרליבך בהפקת עיריית ת"א ועוד. מאז שחרור מצה"ל השתתף כאורח במספר אלבומים וכן הקליט מספר סינגלים ("אשא עיני" בדואט עם דוד צוברי, "עץ חיים" בלחן של אורי אהרון הכהן ז"ל, מלחין, נגן ומעבד מהמובילים בארץ שנפטר לפני שנה וחצי. כמו-כן בסוף השיר משולב אורי ז"ל בעצמו שר את השיר. ) ושני אלבומים מלאים - "מודה אני"- הלחנים בעיקר של ישי לפידות,הרב משה קופרק ז"ל שהלחין את "שאו מרום עניכם" ועוד. כל העיבודים של חנן בר סלע. הקלטת הוקלטה בשנת 1994 באולפני אליגל (כיום הצוללת) בת"א. ו-"אדיר במרום" - כשנה לאחר הוצאת הקלטת נוצר שיתוף פעולה ראשון עם יובל סטופל אז עדיין במדים והוקלט הלהיט עושה שלום בגל קול שהולחן ועובד ע"י יובל סטופל. בשנת 1998 מפר אסף את השקט ומשגר 2 להיטים הסטריים- "יודוך סלה" ומיד לאחריו את "אדיר במרום" זוהי הזדמנות ראשונה לציין את שתוף הפעולה הפורה בין המלחין מלכיאל אברהם, המעבד שי ברק ואסף כמבצע. אסף בשלב זה מוכר בעיקר כשדרן רדיו קול חי מגיש אלבום ובו מספר סגנונות מוסיקליים ובתוכו שירים כמו טלית,אהבה נפשי,א-ל אדון וכמובן שיר הנושא אדיר במרום. האלבום זכה לפופולריות רבה וממשיך להמכר גם כיום בארץ ובחו"ל.

ההרכב הבסיסי מורכב משלשה נגנים ,אך לפעמים מצטרפים כל שאר בני משפחת נגל : חגית נגל, עדי נגל ואריק נגל . מספר הווריציות האפשרית של מספר נגנים בנוסף לעושר הסגנוני יוצר חוייה מוסיקלית עמוקה,מרהיבה ומעניינית . רקורד רחב של הופעות ברחבי הארץ, אירועים, חתונות, מסע הופעות בקהילות ישראל בעולם וליווי טיולי שורשים חוויתיים .

בנוסף לצד המוסיקלי בשנים האחרונות אסף מגיש בכל יום שישי את מגזין הרדיו הפופולארי "קול שישי" לרדיו קול חי ..

אסף נגל

אלבומים של אסף נגל:

  1. לא נמצאו אלבומים במאגר.

שירים אחרונים של אסף נגל שנוספו לאתר: לרשימה המלאה