בדרך כלל, שמגיע לידי איזה שהוא אלבום חסידי, אני תמיד מסתכל, בודק ובוחן האם זה סוג של מקח טעות חלילה, אם לאו. שמגיע לידי אלבום של ליפא, ההרגשה היא אחרת. זאת הרגשה שאני יודע שהולכת להיות חוויה מהנה. זה מתבטא במוסיקאי דגול, שיודע להפוך כל שיר לקצת הומוריסטי ומעניין, העטיפות הן גם לא משעממות, ואפי' "לדוג" במוחי איזה שהוא להיט חתונות חדש. במילים אחרות - ליפא בחיים לא ישעמם, גם אם זה אלבום של פרויקט. עוד נתון מעניין אצל ליפא זה, שאם נשים לב, בית ראשון ושני, והפזמונים, לעולם לא יהיו אותו הדבר, וכל הזמן עובד על איך לשנות את השיר בכמה וריאציות. באלבום החדש, משתמש ליפא בכמה סגנונות מוסיקה (פופ, חסידי, אלקטרו, רוק ורגש) לצד כמה שפות (עברית, אנגלית ויידיש), בטענה שהוא משתדל 'שכולם יהיו מרוצים', וסימנך - "הנקודה היהודית", קרי "דאס פינטעלע".
על האלבום אחראים אנשי צוות מהשורה הראשונה, ביניהם המעבדים נפתלי שניצלער (מגלה הכשרונות הנדיר במוסיקה החסידית העולמית), שוע פריד, רובי בנט, ואלי לישנסקי, והמוסיקאים - אשר פדי, שי בכר, אבי אבידני, אריה וולניץ, אבי סינגולדה ועוד. לכל הלחנים כמובן אחראי ליפא בעצמו.
האלבום נפתח עם שיר דאנס קצבי העונה לשם "נודה לשמך", בעיבודו של נפתלי שניצלער. לאחר מכן עובר לשיר מלאך (angel) , שיר שבו הוא מתאר את המלאכים ששומרים עלינו מכל מקום.
בכלל עוד שירים שתפסו את אוזניי הם: "כף על כף"- דואט עם מקהלת "הקינדרלעך", שיר שהזכיר לי במעט שיר של ג'קסון בשלהי שנות ה-90 about us they don’t" care", במיוחד בפתיחה. "אדון כל השמחה"- שיר קצבי המבוסס על תפילת ר' נחמן מברסלב. "אוהב שלום" - לנסות לפחות בשיר להידבק באהרן שאוהב שלום ורודף שלום, בעולם מלא פוליטיקה, לשון הרע ורכילות (מתוך הקדמתו של ליפא בשיר). "אתה קדשת", "Where is your beard" (איפה זקנך?), שיר דאנס נחמד, שבתוך השיר ישנו משפט יפה "אל תשפוט ספר ע"פ עטיפתו". "הגיע זמן הגאולה" (להירגע, לא של רזאל)- שיר חסידי חתונתי, ו- "ונקדשתי".

לסיכום, מדובר באלבום מלא אנרגיה חיובית, ונותן אווירה נהדרת בלהתחדש בעוד אלבום חסידי נחמד.

http://www.youtube.com/watch?v=BkJF_8iUIqM
ליפא שמעלצר - הנקודה היהודיתאיתי סיטבון