אני מעט מודע לעניין שהכתבה לא תהיה ממש רלוונטית לחלק מהקוראים, משום שחלף עבר חג הפורים המהנה, שבו השתדלנו, שוב, לקבל את התורה באהבה גמורה, אבל מה אעשה שכוונתי היתה בכדי לבחון את אלבומו החדש של חיליק פרנק 'בשעת אמת'?

אז כך הם פני הדברים. חג הפורים אצלנו עבר בצורה משמעותית יחד עם אלבומו החדש של חיליק פרנק, שהתנגן אין ספור פעמים בביתנו, בית הורינו, ובמכוניתנו. הסמל האמיתי שבה ניחן חיליק פרנק שהוא יודע בדיוק מה הציבור הרחב אוהב, ובכך משלב בין לחנים מכל החסידויות בנוסף ללחנים העממיים שכולנו מכירים, בהעברה מצויינת לקול הקלרינט ודייקנות (על אף ששתיתי (לא כשנהגתי), כשזה נוגע למוזיקה, אני מרוכז לעולם).

זאת ועוד, בשביל שהאלבום לא יהיה משעמם רק בנעימות קלרינט, שילב חיליק בין השירים את מקהלת "מלכות", בניצוחו של ר' פנחס ביכלר, ובכך נתן פאקטור מעניין בין "נעימות בימינך נצח" לצד "למנצח על השמינית" (אחד הפירושים של "שמינית" הינו, ששמונה אנשים היו מזמרים על אותו תו ובאוקטבה שונה מחבירתה).
לסיכום, באלבום הנוכחי תמצאו את כל מה שרק חשקה נפשכם לחג הפורים, ונאחל לחיליק את ברכת "ותוסף אסתר" לעוד אלבומים מעין אלו. יישר כוח ותודה!



חיליק פראנק - פורים אין ירושלים 2איתי סיטבון