בס"ד
דוב החל את קריירת השירה שלו לפני 10 שנים, הוא פצח את הקריירה בהצגות בית ספר ואירועים משפחתיים, לאחר מכן התפתח ועבר לקבוצת אקאפלה שבמכללת קווינס שם הפך עם הזמן לראש הקבוצה. דוב ידוע כאחד שאוהב מוזיקה כפשוטו, סובביו מגדירים אותו ש"תמיד תמצא אותו מזמזם שיר או סתם שורק לעצמו".

האלבום, שבעיקרו מבוסס על ז'אנר הפופ, כולל 10 רצועות אשר כולם מן המקורות חוץ מהשיר "הוא יברך" שמברך את חיילי צה"ל בהצלחה ובריאות שיר מצמרר מאוד ומרגש, ושיר הנושא, שחותם בעצם את האלבום – "The Gift". אפשר לזהות במהרה את היכולות הווקאליות המדהימות שיש לבחור בשיר שהוא 100% ווקאלי "לחי עולמים".

על הפקת האלבום אחראי דיויד רוז, שללא ספק עשה עבודה טובה. רק חבל שהיא מינימאלית מאוד ולא רואים יותר מדי, הן מבחינת איכות האולפן והן מבחינת הצלילים.

שירים מעניינים באלבום: "הוא יברך" – כמו שאמרתי מקודם שהוא לדעתי השיר הטוב באלבום,והשיר "אני מאמין", שמשום מה פתיחתו (בסטרינג ובמנגינה מעט) מזכירה לי מנגינה משנות ה-70 או 80 (Bad Boys Blue – Pretty Young Girl), "לחי עולמים", שיר שנשמע אותו בתור חלק מהאלבום, אבל נגזור רק אותו בבין המצרים וספירת העומר, "הבדלה" – שיר פופ טוב, ושיר הנושא "The Gift".

לסיכום, אלבום נחמד מאוד לאוהבי המוזיקה היהודית-אמריקאית, רק מומלץ לדעתי לעבוד ולשפר פעם הבאה את ההפקה.

Dov - The Giftאיתן סיטון