מה טוב ומה נעים שסוף סוף אפשר לשמוע שירים , אחרי שלשה שבועות (מפרכים) שא"א לשמוע שום דבר. לאחר ה"פגרה" חשבתי על איזה אלבום לכתוב, ובאמת שמחתי להזכר שיצא לא מזמן אלבום איכותי במינו, חסידי מאוד, שמאפיין סגנון שירה שמזכיר במקצת את שלומי גרטנר עם נגיעות של יואלי גרינפלד, ומלחינים גדולים בניהם יוסי גרין, פינקי וובר, ומוטי אילוביץ' המוכשר (שהלחין את להיט החתונות העכשווי "בית נאמן בישראל" של שרוליק ורדיגר ועוד רבים). צוות המעבדים גם בעלי שם כדוגמת ישראל לאם, מונה רוזנבלום, משה לאופר, רולי אזרחי ודודי קאליש.

יומי לואי ידוע בקול בעל עוצמה גבוהה. הוא שר בחתונות, קונצרטים וגם חזן בחמש עיירות בארה"ב, ויש הרבה שטוענים ואומרים שהוא "זמר החתונות הבא".

על הפקת האלבום אחראי נפתלי שניצלער שידוע בתור אחד שאוהב "לגלות" כישרונות כדוגמת יואל שווארץ, שלומי טויסיג ויואלי גרינפלד.

האלבום מכיל 10 רצועות, כל מילות השירים מהמקורות, חוץ משיר הנושא "אהבת ה'", שבעצם מבוסס על פרשת ואתחנן, ו-"משה קבל תורה" שגם שם זה מבוסס בעצם על פרקי אבות. כמה סגנונות יש לאלבום, פופ, חסידי קלאסי ושיר כמו "פן פן, כן כן", שיר מרענן שמשום מה מזכיר לי שיר מהסרט אלאדין (Friend Like Me למתעניינים). האלבום נפתח בסערה עם שיר קצבי שהלחין פינקי וובר - "קדוש" (כששמעתי את האלבום לראשונה, שמעתי את השיר הראשון ופשוט נתן לי עונג וחשק לשמוע את ההמשך), וממשיך לשיר הנושא "אהבת ה'", שיר רגש, לדעתי יצירת מופת, אשר הולחן ע"י יוסי גרין, שכמו בכל שיריו הוא "מצהיר" שהוא הלחין ע"י קולות הרקע שלו (למה הוא בעצם עושה את זה?).

עוד משירי האלבום שתפסו את אזניי הם "אהבת השם" ו-"קדוש", שנתתי להם הדגשה לפני כן, "משה קבל תורה" - שיר פופ מקפיץ ומהנה, "תן לו" – שיר עם מקצב מזרחי, ושני שירי רגש שממש נתנו טון באלבום הם "מה נאמר" - שגרם לי לצמרמורות מרוב הרגש שבו (לחן: אלי לאופר), ואשת חיל (לחן: פינקי וובר).

לסיכום, מדובר באלבום נעים לאוזן שפשוט כייף לשמוע אותו כמה וכמה פעמים. מומלץ לאוהבי המוסיקה החסידית בעיקר, וגם לאחרים שלא כ"כ אוהבים - לא יזיק לשמוע.

בלעדי לאתר!
לכל מילות שירי האלבום לחץ כאן


יומי לואי - אהבת ה'איתן סיטון