המופע שהתקיים ביום ירושלים, באולם מקסיקו בהר הצופים - ירושלים, ע"י ארגון OU (Orthodox Union), בעקבות ערב התרמה מיוחד בשיתוף עם זמרים מהשורה הראשונה.

מעניין היה לראות את האיחוד המוזיקלי שכלל כמה סגנונות מוזיקה שונים שהתאחדו יחד לערב ססגוני ומעניין שמשלב חדש וישן. אין כמו יוסי גרין ולהיטיו הבלתי נשכחים כדי לייצג את הישן ואת החדש כאחד , וכן אוהד מושקוביץ שהוציא אלבום לא מזמן, שילוב שעשה את ההופעה באווירה חדשנית וכייפית. להפקת הערב המוצלח אותו הנחה ישי לפידות אחראי שרון דניאל.

אוהד מושקוביץ, שבלי ספק היה הדומיננטי ניסה (גם הצליח במידה מסויימת) להקפיץ את הקהל תוך כדי שירי חתונה ו"חאפלות", תוך כדי שהוא יורד אל הקהל ומתקרב מטרים ספורים לידם. בהמשך קרא ליהונתן שינפלד לשיר איתו והשניים שרו מחרוזת שירים קצביים וסיימו בדואט מרגש לשיר של אוהד מהאלבום האחרון "ברכת הבנים".

הכנר דניאל אהביאל גם נטל חלק באירוע , וניגן כמה ניגונים רגועים.

אורח הערב – יוסי גרין, שהוציא ממש לא מזמן ג"כ אלבום ("גוונים של גרין 2), אע"פ שיוסי כבר העיד על עצמו כמה פעמים "אני שר כמו מסור, אבל מלחין כמו נגר", הזכיר שוב לכולם מי המלחין (וגם הזמר..? אתם תגידו) הכי גדול שהיה ויהיה במוזיקה החסידית, יוסי שר את להיטיו מכל הזמנים, כאדרבה, העבר אין, מי מה, אדם דואג, דדא ביה, אל תאמר לכשאפנה, ועוד, והכל באווירה סוחפת ומרגשת עד מאוד, ובין לבין הוא גם שר דואט עם יהונתן שינפלד (בשיר "מלכה'לה – של גרטנר), ועם אוהד במחרוזת שירים באנגלית.

כמובן שגם ירושלים לא נשכחה... והחזן יצחק מאיר הלפגוט ביצע את "אם אשכחך ירושלים", בביצוע מרגש ובטונים שרק הלפגוט יכול להשמיע.

שירים נוספים מעניינים שהושרו בהופעה, "קנא לשמך", ששר הלפגוט (שפה, בשונה מהשיר הקודם ששר, הראה את יכולתו בחזנות), עם פתיחה נהדרת שנעשתה ע"י דניאל אהביאל. "בואי כלה", מתוך האלבום של אוהד "המנגינה שלי" (השיר במקורו שייך לזמר היהודי-אמריקאי לאונרד כהן – "הללויה") ועוד...

הדובדבן דווקא היה בסוף, בשכל הזמרים, מלבד הלפגוט עלו לשיר את השיר "ענווים" של יוסי גרין, ויחדיו הרימו את כל הנוכחים (לא פיזית).

בסופו של דבר, היה אירוע מעניין במיוחד, ונשאר רק לייחל לעוד אירועים כאלו בעתיד.
יוסי גרין, אוהד מושקוביץ, יהונתן שינפלד וישי לפידות - הופעהאיתן סיטון