בימי בין הזמנים הבעל"ט שיחלו בתאריך י''א באב ויסתיימו בתאריך א' אלול - תוכננה השקעה רבה של מאות אלפי שקלים בתוכניה המיועדת למגזר הדתי והחרדי בעיר אשקלון!

בחוברת מרשימה שתחולק לתושבי אשקלון בשבוע הקרוב ניתן למצוא שלל פעילויות, הופעות וסדנאות לכל המשפחה. כך שהמטרה היא לגרום לתושב החרדי מאשקלון להנות בעיר שלו יחד עם בני משפחתו ללא צורך לנדוד לערים הסמוכות או המרוחקות.

מי שאחראי על כל הפקת אירועי הקיץ הוא המשנה לראש העיר חי דהרי הי"ו שבמשך החודשים האחרונים מאז כניסתו לתפקיד עבד ללא לאות על מנת להוציא אל הפועל קיץ עמוס ומוצלח, בשיתוף ובתמיכת ראש העיר בפועל תומר גלאם.

בין האירועים שיקרו בבין הזמנים:

3.8 - י"א אב: מופע פתיחת בין הזמנים לבחורי הישיבות - מלך הקומזיצים פיני איינהורן, סביב שולחנות ערוכים בצ'ולנט מסורתי באווירה ישיבתית חגיגית.

6.8 - י"ד אב: החלקה על הקרח בהיכל הספורט, יום הפעילות יהיה מחולק לכל המשפחה לפי שעות.

11.8 - י"ט אב: שישי שמח בחוף הים הנפרד באשקלון, הופעות חיות עם הזמרים אופיר סלומון, ישראל פרץ ואליקם בוטה. שידור חי יועבר ברדיו קול ברמה בהגשת עמי מימון.

21.8 - כ"ט אב: הפנינג קיץ של חוויה לציבור החרדי - פעילויות שונות לבנים ובנות וההצגה 'משפחת ג'מילי'

בנוסף במהלך בין הזמנים יתקיימו ימים בהם הבריכה העירונית תיסגר לטובת הציבור החרדי לימי רחצה מופרדים בליווי פעילויות בבריכה. כמו גם יתקיימו ימי שחייה לילית לנשים ונערות בליווי התקליטנית שמרית אמור.


גולת הכותרת של בין הזמנים: לראשונה בעיר אשקלון מופע ענק של גדול הזמר החסידי העולמי יעקב שוואקי באמפי פארק, הגן הלאומי באשקלון. שם יתארח גם הזמר ישי ריבו.

לאירוע מתוכננים להגיע אלפי אנשים שיהנו ממופע עוצמתי בהפרדה מלאה!!! עוד טרם הפרסום המסיבי שיצא בהמשך על המופע, נרכשו כבר מאות כרטיסים ע"י תושבי אשקלון ומחוצה לה! אוטובוסים מיוחדים יצאו מהערים: אשדוד, אופקים, באר שבע, נתיבות ושדרות.
לא צויין - לא צוייןמערכת שיא מיוזיק