ישנם כאלו אמנים שכאשר מוציאים אלבום חדש, אנו מעט מתלהבים. ישנם גם כאלה שלא ממש 'עושה לנו' משהו. אבל כאלו שמוציאים לאור אלבום, אחרי רקורד לא קטן על במת האירועים והמופעים. ואחרי ייחולים והיסוסים, במיוחד אחרי ששמענו כבר זמן רב על העבודה בהוצאת האלבום – על כאלו לא שמענו הרבה. ועל אלו אנחנו מדברים. אלי הרצליך זה הזמר. אפשר להגיד, שאני עוקב אחריו כבר כמה שנים טובות (וגם בלי לחשוב פעמיים מי ישיר אצלי בחתונה זה היה הוא), וכל הזמן אני מתפעל מחדש, איך הוא מבצע שירים שכל בר ישראל שמע ומכיר, רק ב-'סגנון הרצליך' כזה... פשוט תאווה לאוזניים (ובחתונות גם לרגליים).

האלבום המדובר מלבד היותו להרצליך התברגות אל במת המוסיקה החסידית הבינלאומית, מהווה גם מבחן מאוד גדול. שאחרי קריירה לא קצרה וארוכת טווח – צריך ואפילו חייב להוכיח את עצמו לא רק כזמר 'לייב', אלא גם כזמר 'אולפן'. אם זה לגבי בחירת השירים, עבודה האולפנית וכל המשתמע מכך. לדעתי (מקווה לא להיות נגוע אישית) – המבחן עבר בהצלחה. ההוצאות המרובות וההשקעה היא כ"כ ניכרת לעין, כמו לדוגמא אנשי המקצוע, המלחינים, וכל המסביב. פרטים בחוברת.

זאת ועוד, האלבום מסוגנן באיכות גבוהה, שווה לכל נפש, בין בשירים הקצביים (שעליהם בטוח נשמע בחתונות), ובין שירי הרגש, שברגש, אגב, הרצליך מכיר ויודע את העבודה היטב.

אם נדבר לגבי איזה שירים כן אהבתי, בטוח שהרשימה תהיה ארוכה בהרבה יותר ממה שלא כ"כ אהבתי. כל שיר והייחודיות שלו. והכל בטוב טעם ודעת.
לסיכום, הייתי אומר לכל מי שמבין ואוהב מוסיקה חסידית/רוקיסטית/קלאסית – יתחבר כבר מהשנייה הראשונה.

נתראה בשמחות...

אלי הרצליך - חתן דומה למלךאיתי סיטבון