כמה טוב לכתוב, במיוחד אחרי ימי הפורים. דווקא על אלבום שכל כולו מסמן אחדות, דבקות ואמונה בהקב"ה. למי שלא מבין, ההקשר הוא כמובן כמו שבפורים המן רצה להמית את העם היהודי, כי הוא "עם מפוזר ומפורד". וראינו ש'סוד' ההצלחה בכל הנס, הוא מילותיה של אסתר, "לך כנוס את כל היהודים". הפלא ופלא! והלוואי שכבר נזכה להיות מאוחדים כולנו. הלוואי!.
את ארי גולדוואג, הכרתי אולי לא מילדותו כסולן מקהלת הילדים "פרחי מיאמי" (רק אח"כ שמתי לב לכך), אלא קצת אחרי. בלהיטיו הקודמים, כדוגמת "אלוקים אוהב אותך (Hashem Love You), שראיתי בו ככישרון מעניין בכתיבת טקסטים והלחנת לחנים יפים ביותר. וזה לא נגמר כאן, הכישרון שלו אף בלט גם בלעשות "ביט-בוקס"(מקצב באמצעות הפה בלבד). ופה גרם לי להבין שמדובר בבחור כשרוני למדי (פרטים באלבומו}.
האלבום המדובר הינו נוטה יותר לז'אנר הפופ הפופולרי, ומהווה שילוב מדהים בין טקסטים המתאימים לכלל המגזר החרדי על-כל גווניו, לבין אמן בעל קול שממש נעים לאוזן. על-כל הלחנים (מלבד "אני לא מושלם") והמילים (מלבד " רק הוא" ו-"שינוי" וגם כמה מהמקורות), חתום גולדוואג בעצמו.
האלבום נפתח עם שיר הנושא שכבש כל מקום אפשרי במגזרינו - "עם אחד". שגם הקליפ שלו ייחודי ומעניין במיוחד, ובו רואים את גולדוואג מגלם מגוון דמויות אנשים שחיים כאן בארץ הקודש - חסיד, חרדי, דתי-לאומי ולא דתי (חילוני, בלע"ז]. שיר יפה, והקליפ - עוד יותר. לאחר מכן עוברים לשיר "ה' תמיד איתך". ואח"כ לדואט הכביר (שאגב, הולחן ע"י גולדוואג כבר לפני שני עשורים!) עם כוכב הזמר החסידי בני פרידמן העונה לשם "מן המיצר".
עוד שירים שתפסו את אוזניי: "רק הוא"- הלחן יפה, המילים אף יותר. "תגיד את המילים"(Say The Words)- שיר רגש הגורם לרצות את קרבתו של הקב"ה כמה שיותר. "גם כי אלך" - שיר חביב מאוד. ו"אני לא מושלם" - שיר פופ, אבל קצת לא עכשווי, בעיקר לכל אלו שמתגעגעים לשנות ה- 80.
לסיכום: מדובר באלבום עם המון שמחה ואהבה להקב"ה, ומומלץ בעיקר לאוהבי פופ, ובמיוחד למתעניינים בטקסטים למיניהם.

[עם אחד | הקליפ הרשמי http://www.cliplay.co.il/%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%97%D7%93-%D7%90%D7%A8%D7%99-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%95%D7%90%D7%92/]
ארי גולדוואג - עם אחדאיתי סיטבון