בס"ד

שלום חברים
אני פותח במסורת חדשה נוספת לטורים שלי "אורות הבמה" טור בו אעדכן ואסקר הופעות.
מה יותר מרענן בערב פסח בתוך כל ים ההכנות והניקיונות קפיצה להופעה מוצלחת... אז השבוע הספקתי ב"ה ליהנות משתיים כאלה (אל תחשדו בכשרים .. אני לא מנקה הרבה)
לפני כשבועיים יצא אלבום הבכורה המקסים של היוצר הזמר והקלידן אביחי פז גרינוולד .כחלק מהשקת האלבום אביחי הופיע במוצ"ש באולם ז'ראר בכר בירושלים בתוספת כמה תוספות מעניינות ומשובחות. כמו שציפיתי אחרי ההאזנה לאלבום עצמו אביחי הוא באמת יוצר עדין רגיש וחם , אלו התחושות שעברו בי לאורך כל ההופעה . למרות שהוא ישב בפרונט של הבמה לא היה בו שמץ של ניפוח עצמי והוא הצליח לרגש אותי ולהעביר לי את התחושות שרצה תוך כדי. בהופעה התארחו יהודה סעדו ששר איתו את הלהיט של האלבום "לצאת אל העולם" וכן שני שירים נוספים שבמהלכם ליווה אותו אביחי בנגינת אקורדיון קסומה. אורח נוסף הוא נגן הקלרינט הבינלאומי חיליק פרנק שהגיע כדי להתארח למרות שנחת יום חמישי וטס ביום ראשון בבוקר שוב לפולין... חיליק אף סיפר שמי "שהוציא אותו אל העולם" והתחיל לחשוף אותו לציבור הרחב הוא אביחי שניגן איתו בחתונות בתחילת דרכו החוצה . השניים הקפיצו יחד את הקהל לצלילי ניגון כליזמר שמח. לסיכום נהניתי מהופעה זורמת קטעי קישור מחוייכים להפליא רגש שמחה וכל מה שצריך כדי להינות באמת מהופעה טובה.האלבום "לצאת אל העולם" נמצא כבר בחנויות. מומלץ!!!!!
הגלריה ,תמונות מההופעה של אביחי פז גרינוולד

הופעה מוצלחת נוספת שהשתתפתי בה היא גם הופעת השקה של הגיטריסט והיוצר יובל סלע לקראת אלבומו החדש "ימים טובים" ההופעה התקיימה ב"ברבי" בתל אביב. אני עדיין מופתע מעצמי שנסעתי על לתל אביב בשביל הופעה... אך אני יכול לומר בפה מלא שנהניתי מאד ממופע רוק עוצמתי ואיכותי והמאמץ השתלם . הלהקה שאיתה מופיע יובל מורכבת מנגנים סופר מקצועיים וניכר שהם עבדו רבות על ליטוש מושלם להופעה ועוד יותר מזה ניכר שכיף להם להופיע יחד. קולו של יובל משתלב נפלא ברוק ומרגש בשירים השקטים יותר דוגמת "היגלי" שיר פולק יפיפיה שבו נפתחה ההופעה. שיריו של יובל מלאים מסרים נעימים ועדינים והוא משלב אותם תוך כדי קטעי מעבר נחמדים ומצחיקים. יש ביובל הרבה טעמים מהרוק שכבר סיפרתי עליו עד לשירים מזרחיים דוגמת "משפחה" שיר מזרחי קופץ ומקפיץ שקשה להישאר אדישים אליו. האלבום יצא בימים הקרובים אל החנויות וברור לי כבר שמדובר באחד האלבומים היותר מעניינים שיצאו פה בזמן האחרון. ולסיום אומר שאחרי החוויה הזו אשמח להגיע שוב להופעה של יובל מומלץ בחום!!!!
אביחי פז גרינוולד ויובל סלע - לא צוייןנתנאל לייפר