בס"ד
יוני אליאב הוא מנהל תזמורת חתונות דיי מובילה בענף. התזמורת מורכבת משלשה נגנים קבועים (קלידן: יוני אליאב, תופים: יניב רוזנפלד וגיטרה: דודי סתר), עם אפשרות של עד שמונה נגנים לפי הזמנה.

לאחרונה, בתור "כרטיס ביקור" של הלהקה, החליטו אליאב וחבורתו לצאת עם אלבום חתונות אשר מאגד בתוכו את מיטב השירים החסידיים העכשוויים, בניהם "דוד המלך" של ישראל ורדיגר, "עשה עשה" (שלומי גרטנר), "מזמור לתודה" (ליפא שמעלצר), ומבחר שירי שוואקי ("ושכנתי", "ערבים", "בואי בשלום" ואפילו "קול מבשר" מתוך ההופעה בקיסריה), לצד מבחר של זמרי חתונות שחלקם מהשורה הראשונה. בין הזמרים תוכלו למצוא את ישי לפידות, אברהמי רוט, שמואל גלבר, קובי גרינבויים, רולי דיקמן ואפילו את איציק אורלב. כל שיר שעובר מוחלף גם הזמר, ישנם זמרים ששרים גם שניים ושלשה שירים באלבום (לא ברצף).

על ההפקה והניהול המוזיקאלי אחראי יוני אליאב, לצד צלילי חצוצרה (טוני גרוסו וקני ראמפטון), סקספון (רון בראטולאט) וטרומבון (דניאל פלאם). ההפקה נשמעת דיי נעימה לאוזן, אך נראה בעיני שהיה אפשר לשמוע הרבה יותר מזה מבחינת הסאונד שמזכיר באמת "אולפן חתונות" ולא של אולפן הקלטות.

נקודה טובה באלבום, מעבר להאזנה לשירים חדשים עם זמרים נחמדים, רעיונות המעברים בשירים למי שישים לב הם מובנים משירים עבריים ולועזים (כמו שני השירים של מוש בן ארי - "אנצל" ו-"ממריאים"), וכמובן המעבר שבא מתוך הקלאסיקה של המלחין "יוהאן סאביסטיאן באך" (Johan Sebastian Bach) בשיר "ערבים". (הקלאסיקה נקראת: טוקטה ופוגה ברה מינור. לצד מה שלא כ"כ אהבתי שישנו/ישנם זמר/ים ששרים חסידית במבטא "לא אשכנזי" (בלשון המעטה), מה שגורם לשיר להשמע קצת 'שכונתי' לטעמי.

לסיכום, מדובר באלבום קצבי מאוד, וכמו שאמרתי עם זמרים נחמדים ושירי להיטים עכשוויים, מומלץ לכל חובבי שירי החתונות למינהם.
יוני אליאב ותזמורתו - בשמחה תמידאיתן סיטון