הבלדה על אדם שפיו וליבו לא שווים:

"צדיק" - שיר ראשון מתוך "רצוא ושוב", האלבום הבא של הזמר והיוצר שולי רנד.

שיא מיוזיק | יום שלישי כ"ב סיון התשע"ח, 05-06-2018 בשעה 13:08צפיות: 2190.
הבלדה על אדם שפיו וליבו לא שווים:
שולי רנד
8 שנים חלפו מאז "נקודה טובה", אלבום הבכורה של שולי רנד, אחת מהיצירות המטלטלות שלא הותירו אף אחד אדיש. אלבום שהיו שאמרו ששינה את פני המוסיקה הישראלית, בשל העובדה כי הרחיב את גווניה ופתח שער ליוצרים ממקומות חדשים, עם אמירות מסוגים שונים.

כעת שיר חדש מתוך אלבום עליו עובד שולי עם המפיק המוסיקלי אסף תלמודי, עמו גם שיתף פעולה במופע המדובר המורכב משירי מאיר אריאל - "ת'מבינ'תי".

אז למה זה לקח לך 8 שנים?
מה עשית כל הזמן הזה?
מי זה ה-"צדיק", למה הכוונה?

שולי רנד:
"יש משפט יהודי מפורסם שאומר שהאדם מתכנן תוכניות והאלוקים צוחק אז במקרה הזה אפשר לומר שהיו לי הרבה תוכניות לגבי האלבום והאלוקים צחק צחוק רועם במיוחד.
האלבום "רצוא ושוב" היה כמעט, כמעט, כמעט מוכן והנה.. ואוטוטו.. ורגע.. וסבלנות.. כבר כמה שנים שהוא נעמד בבית הבליעה לא לבלוע ולא... אבל מסיבות שונות ומשונות נעצר ונדחה שוב ושוב עד שהגיע זמנו ועלה לרצון לפניו יתברך שיצא לאוויר העולם.
השיר הראשון.

על מה השיר?
"לא אוהב להסביר שירים, מעדיף שכל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו, אבל שאלתם, אז אנסה לענות...
בחיים כולנו נתקלים בפער הכואב בין החוץ שלנו למה שבפנים באמת, נהוג לומר על כך "אין תוכו כברו" או "פיו וליבו אינם שווים", זה כמובן חל ביתר תוקף במיוחד על אנשים שפועלים מול ציבור, אנשים שמעמדם מקשה עליהם להיות, לדבר ולחיות את הפשוט, את מה שהם, לטוב ולרע. זה כואב והזמן רק הולך ומעמיק את הפער הזה וזה הולך ונהיה קשה יותר ויותר. אז בזה עוסק השיר "צדיק" או בשמו המקורי – "הבלדה על אדם שפיו וליבו לא שווים. מאוד לא שווים".

מילים ולחן: שולי רנד.
הפקה מוסיקלית: אסף תלמודי.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
שולי רנד - צדיק.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.