למרות הטרור:

"חייך לתקווה" - סינגל שני לזמר ויוצר צח חכים אותו הוא משחרר בעיצומה של מתקפת הטרור על תושבי שדרות וכלל אזור הדרום.

שיא מיוזיק | יום שני כ"א סיון התשע"ח, 04-06-2018 בשעה 11:40צפיות: 1346.
למרות הטרור:
צח חכים
בקיץ אשתקד, הנפיק הזמר והיוצר צח חכים (19), תושב ראשון לציון ותלמיד ישיבת ההסדר בשדרות, כסינגל בכורה את שיר החופות 'בזה היום'. השיר, שזכה להצלחה רבה ואף ליווה זוגות רבים אל תחת כלונסאות החופה, מיצב אותו כאחד הקולות המרעננים.

הקריירה המוסיקלית של צח התחילה בגיל צעיר הרבה יותר, במסגרת תפקידו כסולן מקהלת הילדים 'קולות מן השמיים' של רפי ביטון. במסגרת המקהלה התמקצע צח ויחד עם שאר חברי המקהלה הופיע באירועים רבים, תפילות בבתי הכנסת ובקונצרטים עם התזמורת האנדלוסית על במות גדלות ונחשבות בארץ ומחוצה לה. בשנים האחרונות, יחד עם פעילות חברתית ולימודיו בישיבה ההסדר בשדרות, הוא מוזמן לא מעט לשיר בחופות בחוץ לארץ, בשבתות חתן וכן ממשיך להנעים בקולו את בתי הכנסת בראשון לציון.

כעת, משחרר צח סינגל שני – "חייך לתקווה". להיט קיץ חדש בקצב הרגאיי, אותו כתב והלחין בעצמו, בעיבוד והפקה מוסיקלית של ערן קאשי. השיר נכתב לפני כארבע שנים וישב במגירה עד לשעת רצון, שהגיעה לפני מספר חודשים, בה זכה השיר להלחנה ושכתוב מנצח. "במיוחד עכשיו, כאשר העיר שדרות בה אני לומד נמצאת תחת מתקפת טרור, זה בדיוק הזמן להסתכלות חיובית, להרים את הראש ולחייך" – אומר צח, שמבטיח הפתעות מוסיקלית נוספות בהמשך.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
צח חכים - חייך לתקווה.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.