ואחרי הכל

חיים ישראל בסינגל שישי בדרך לאלבום נוסף - "ואחרי הכל".

שיא מיוזיק | יום שלישי כ"ג אייר התשע"ח, 08-05-2018 בשעה 11:20צפיות: 1592.
ואחרי הכל
חיים ישראל
כשנתיים לאחר צאת אלבומו "אספתי רגעים" לקראת סדרת מופעי קיץ משותפת עם התזמורת האנדלוסית ובדרך לאלבום חדש חיים ישראל, הזמר והיוצר הדתי מזרחי שנחשב לאחד מהשמות הבולטים בזמר היהודי המקורי ואחד מהבודדים שמצליח באמצעות תווים לחבר וליצור גשרים בין חלקי העם השונים. מוציא את "ואחרי הכל" שיר חדש ומפתיע שמדגיש את אופיו המוזיקלי הייחודי ואת יכולת ההגשה יוצאת הדופן שלו.


"ואחרי הכל", הוא סינגל שישי מתוך אלבום חדש (ה-15 !!) שצפוי לצאת במהלך הקיץ הקרוב. השיר שנכתב על ידי רמי לב והולחן על ידי ערן כרמי, מבטא את הקשר הרוחני העמוק בין הלך חייו של הזמר שמשמיע את שירו ואת אמונתו.

חיים ישראל (42) מעורך מאוד בתעשיית המוזיקה ובקרב הקהל הדתי והחילוני ונחשב לתופעה יוצאת דופן חוצה מגזרים באלבומו האחרון חבר לאייל גולן לדואט "אתה המלך", שהפך ללהיט ענק ומיליוני צפיות. במהלך הקרירה ביצע ישראל דואטים רבים עם שלומי שבת, יואב יצחק, נתי לוי, ישי ריבו ועוד. בחודש הקרוב משיק ישראל סדרת מופעים ייחודית עם התזמורת האנדלוסית אשדוד ולקראת חודש אלול הוא משיק סדרת מופעי סליחות בינלאומיים, זו עתידה להתקיים בקרב קהילות יהודיות ברחבי העולם.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
חיים ישראל - ואחרי הכל.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.