פותח בתפילה..

מורי (מרדכי) טרדיו זמר חדש ומפתיע שמצטרף לנבחרת גדולי הזמר החרדי עם סינגל הבכורה - "מתפלל לאבא".

שיא מיוזיק | יום שלישי כ"ו סיון התשע"ז, 20-06-2017 בשעה 17:17צפיות: 1542.
פותח בתפילה..
מורי טרדיו
מורי טרדיו (27) בן למשפחה חב"דית מוסיקאלית מהעיר העתיקה צפת, כבר מגיל 6 היה מורי שר ומופיע בבתי ספר ובכנסים, והתגלה כילד אשר ניחן בכישרון יוצא מן הכלל, מורי אף כתב והלחין שירים לזמרים שונים, עד גיל 18 מורי הופיע באירועים ומועדונים שונים, בגיל 18 לקח הפסקה מהמוסיקה וטס לחו"ל ועבד בעבודות שונות, כשחזר לארץ הכיר את רעייתו והתחתן.

כעבור שנה עבר לגור בישוב חשמונאים והכיר את שלומי זגדון (שכיום מנהלו האישי), יחד הם עובדים בהפצת ספרי קודש.
כעבור זמן ועם תובנות החיים הבין מורי שהדרך הטובה והנכונה ביותר בכל תחומי החיים היא דרך האמונה בבורא עולם, ובהחלטה משותפת עם חברו שלומי החליטו לעסוק במוסיקה, ופתחו אולפן הקלטות ייחודי בישוב חשמונאים.

בדרך המוסיקה הכירו אומן ביצירותיו הנפלאות ציקי זנתי מחדרה ויחד החליטו לצאת לדרך של אלבום חדש שייקרא "קונצרט האמונה", הדרך לאלבום כרוכה בדמים מרובים (תרתי משמע) ימים ולילות של השקעה, מחשבה, ושימת לב לפרטי פרטים וכל זה על מנת להביא לציבור המאזינים מוסיקה איכותית ומשובחת, האלבום יהיה בנוי מרצועות מוסיקה משילוב של כל גווני הקשת המוסיקאלית, אלבום שיכיל סינגלים בעיבודים מטורפים עם מיטב המעבדים והנגנים החזקים בשוק, כבר היום מוחזקים עוד 2 רצועות משובחות שצפויות לצאת בקרוב מאוד.

סינגל הבכורה נקרא "מתפלל לאבא" מוגש לכם באהבה ואמונה גדולה, השיר מספר על דרך שכל אחד ואחת מאתנו עוברים בחיי היום יום, הלחץ, השיגעון, התחרות, מירוץ החיים, ושוכחים לעצור מידי פעם להסתכל ולהודות על הדברים שבאמת חשובים, ואפילו הקטנים ביותר שבורא עולם נותן לנו.

בסינגל ניתן להבחין בעיבוד מיוחד של האומן ציקי זנתי יחד עם מיטב הנגנים שנבחרו בקפידה, על המילים והלחן הופקד המוכשר שי אוחיון, ועל כולם מנצח מורי שמגיש לכם את השיר בהמון רגש ואהבה.

תודות לרב ומורה הדרך של מורי טרדיו - הרב יגאל כהן שליט"א שנתן את ברכתו להמשך עשיה ברוכה.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
מורי טרדיו - מתפלל לאבא.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.