שרים לירושלים..

להקת ווקאל'ס בהפקתו של דוד פדידה יוצאת בסינגל בכורה ווקאלי לקראת יום ירושלים בדואט מיוחד עם החזן שי אברמסון - "ירושלים שלי".

שיא מיוזיק | יום שני י"ב אייר התשע"ז, 08-05-2017 בשעה 16:20צפיות: 1602.
שרים לירושלים..
להקת ווקאלס
להקת ווקאל'ס, הפרוייקט החדש מבית FDD Productions בסינגל בכורה מסקרן ובו היא מארחת את החזן הראשי לצה"ל שי אברמסון לדואט מיוחד בשיר 'ירושלים שלי'.
את השיר כתבו והלחינו איציק דדיה ומנהלה המוזיקלי של הלהקה, נתנאל בן גיאת, והוא יוצא כעת, לקראת יום ירושלים שבו נציין 50 שנה לשחרור העיר.

חברי להקת ווקאל'ס, כולם בוגרי להקת הרבנות הצבאית, שירתו תחת פיקודו של שי אברמסון שהשתחרר לאחרונה מצה"ל בדרגת סא"ל, ובחרו לשתף איתו פעולה בדואט המיוחד הזה כאות הוקרה על תרומתו האדירה ללהקת הרבנות שהפכה תחת פיקודו לחלק משמעותי מפס הקול של המוזיקה היהודית. אברמסון ימשיך לשמש בתפקידו כאזרח עובד צה"ל.

יצוין כי הלהקה בחרה להוציא לראשונה את השיר 'ירושלים שלי' דווקא בגרסה ווקאלית, ולא בגרסה מלאה בכדי להדגיש את הסגנון הווקאלי המיוחד שמאפיין את הלהקה. בקרוב, לאחר ימי ספירת העומר תצא בעז"ה הגרסה המלאה של השיר בצירוף קליפ ייחודי שצולם על חומות ירושלים.

השיר 'ירושלים שלי' הופק ביוזמת חברת FDD Productions וארגון 'זהות' המפעיל את מיזם 'יחד ירושלים' במאות בתי ספר ברחבי הארץ. המיזם הינו בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך ובמסגרתו יציינו 50 רשויות ברחבי הארץ את יום ירושלים.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
להקת ווקאלס - ירושלים שלי.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.