המגה סטאר היהודי יעקב שוואקי משיק היום אלבום כפול חדש, הכולל בתוכו 8 מחרוזות עם 115 דקות של ערגה צרופה והתרפקות נוסטלגית אל העבר, ללהיטים הישנים והאהובים.

שוואקי מציב רף חדש בכל מה שקשור לאלבומי אוסף, החל מהמגוון העשיר של הסגנונות באלבום המשלב מזרח ומערב, צפון ודרום גם יחד, וכלה בעיבודים המושקעים וההגשה המיוחדת. בנוסף מבצע שוואקי מחרוזת ממיטב שיריו מהעשור הקודם, עם הקלטה נדירה שלו מגיל 11 במקהלת ילדים.

יעקב שוואקי מספר: "התברכתי בחיים מלאי מוזיקה, בילדות, בישיבה ובתחנות נוספות בחיים. כאשר התחלתי להקליט את האלבום כל שיר החזיר אותי למקום ולזמן אחר. האלבום הזה הוא אות הוקרה לאותם אמנים, מלחינים, מפיקים ויוצרים שהמציאו את הז'אנר הזה של המוזיקה היהודית עם המון צבע ומשמעות".

את האלבום החדש הפיקו מוזיקאלית שוואקי ואיצי וולדנר, ואת העיבודים ביצעו בגאונות אברומי ברקו, רביד קשתי ומאסטרו רפי גריידי – אשר בין היתר מנהל מוזיקאלית את מסע המופעים הבינלאומי בניהול והפקת שרון דניאל פרו.

החוברת שמצורפת לאלבום עוצבה ביד אמן ע"י סטודיו KZ Creative מארה"ב, בשילוב הקדשות אישיות לדמויות והסיפורים שמאחורי הלהיטים.

האלבום זמין החל מהיום לרכישה און-ליין בחנויות האינטרנט, שירותי הסטרימינג ובחנויות המוזיקה המובחרות בעולם.

קרדיטים:
הפקה מוזיקאלית: יעקב שוואקי & איצי וולדנר.
עיבודים: רפי גריידי \ רביד קשתי \ אברומי ברקו.
מקהלות: זמירות גרופ \ שיר ושבחה \ משפ' גריידי ושבח.
מיקס ומאסטרינג: רון תיכון.
אריזה גרפית: KZ Creative.
הפצה בינלאומית: Nigun Music.

האזינו לטעימות האלבום: