הרצליך 2 בדרך:

"ישראל לובין הפקות" גאה להציג: הלהיט החדש מתוך "הרצליך 2" - כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך בסינגל חדש "קשר של קיימא".

שיא מיוזיק | יום ראשון י"ח כסלו התשע"ז, 18-12-2016 בשעה 13:13צפיות: 1887.
הרצליך 2 בדרך:
אלי הרצליך
אחרי שכבש בסערה את המגזר החרדי, עם אלבום הביכורים "חתן דומה למלך". שהפך לסיפור הצלחה, הן בחנויות המוסיקה, והן באמצעי המדיה השונים עם שלל תארים כגון "זמר השנה", "שיר השנה", "אלבום השנה", ועוד. להיטים כגון "בחכמה יבנה בית", "בתורה", "ושכנתי", ו"חתן דומה למלך" שעד-כה מככבים ברחבות הריקודים בכל רחבי הארץ, ואף מחוץ-לה, וגרפו מאות אלפי צפיות ביוטיוב.

כוכב הזמר החסידי אלי הרצליך. לא שוקט על השמרים ועובד במרץ על האלבום השני, בו נוטלים חלק הסלתה ושמנה של המוסיקה החסידית. מלחינים, מעבדים, מפיקים, טכנאים, ואנשי סאונד. חלוצי הז'אנר והכוכבים החמים של התקופה, בחיבור מוסיקלי מיוחד שיצר שילוב עדין בין המוסיקה החסידית עליה גדלנו, לצד חדשנות ורעננות.

"קשר של קיימא" – הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש. הינו פרי שיתוף פעולה עם הצמד החם של השנים האחרונות אלי קליין ואיצי ברי. אשר במהלך העבודה על האלבום הלחינו את השיר במיוחד עבור הרצליך. כמו-כן השניים חתומים גם על העיבוד המוסיקלי ואף על העיבוד הקולי. כמיטב המסורת היצירתית של הרצליך וצוות ההפקה, צורפו למאות הדיסקים שהודפסו ברכוני כיס של ברכת המזון ושבע ברכות במהדורה מיוחדת ומרהיבה הנושאת את שם השיר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
אלי הרצליך - קשר של קיימא.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.