לאחר הסינגל 'קראתי בכל לב' שהוציא לקראת יום כיפור שעבר, חוזר הזמר מאור נוף בסינגל חדש ומקפיץ לכבוד ראש השנה והנסיעה הגדולה לרבי נחמן מברסלב באומן – 'האש שלי תוקד'.

מאור נוף (33) זמר ויוצר מנתניה גדל בבית חילוני למהדרין, אך כזה שמכבד תורה ועסוק בגמילות חסדים. אביו היה מוסיקאי שניגן על שלל כלים. החלום שלו היה להיות זמר ולהוציא אלבום, אך נפטר כשמאור היה בן 4, בטרם הספיק להגשים את חלומו.

בכדי להמשיך את דרכו של אביו, מאור התמקצע בתחום המוסיקלי והוציא לאור שני סינגלים והופיע על במות גדולות ונחשבות, אך עם הזמן נוצר בליבו ריקנות ומאור חיפש דרך חדשה שהובילה אותו לעולם התורני. באחת מהופעותיו הכניס את חברו הטוב לחופה והחליט מאז לעשות הפסקה מחיי הלילה.

מאור התחתן וחזר בתשובה ולאחר חמש שנים של שתיקה מוסיקלית, חזר אל המוסיקה. השיר החדש 'האש שלי תוקד' הרואה אור בימים אלה, נכתב מתוך חיבור לתורתו של רבי נחמן מברסלב. "בדור שלנו יש המון עצבות וצריך ללמוד מרבי נחמן איך לעבוד את ה' בשמחה" – אומר מאור.

על ההפקה המוסיקלית של השיר הופקד גלעד מרקוביץ', מומחה לרימיקסים בתעשיית המוסיקה הכללית, ששוקד יחד עם מאור על שירים נוספים הצפויים לראות אור בקרוב.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!