המשפיע החסידי עם הגיטרה מפתיע שוב בקליפ:

ר' מנדל ראטה, אמן רגש מוכשר ומשפיע רוחני מיוחד לבני הנעורים, יוצא עם סינגל מדהים חדש ומקורי - 'בין הזמנים'.

שיא מיוזיק | יום שלישי י"ח ניסן התשע"ו, 26-04-2016 בשעה 22:53צפיות: 1792.
המשפיע החסידי עם הגיטרה מפתיע שוב בקליפ:
ר' מענדל ראטה
אחרי ההצלחה של השיר 'תהום' עם הקליפ המרהיב אותו הגיש לפני כשבועיים ר׳ מנדל ראטה, בן האדמו"ר משומרי אמונים והמשפיע החסידי הולך באומץ בדרכו המקורית, לקרב את בני הנעורים בדרכי חיזוק ונועם דרך מוזיקה ושירה, ואף דרך שיעורים בחסידות המלווים בשירה ובנגינה על הגיטרה בשיעורים מלאי מסרים של חיזוק ואהבת הזולת.

כעת הוא יוצא עם שיר מחזק ומעודד, שהוא הלחין במיוחד בשביל בני הנעורים הנופשים כעת אחרי שהקדישו ממרצם ואונם במשך הזמן בלימוד התורה, שיר שיש בו מסר וחיזוק רב לנצל תקופת נופש זו להתעלות רוחנית ולאהבת חברים.

על הקליפ והשיר הזה הוא לא עבד יותר מימים ספורים, לדבריו, "זה היה כאשר צלצלתי לידידי המעבד הכשרוני ארי פרקש, הוא מספר, עם בקשה לבוא לאולפן ולהקליט סתם לעצמי כמה שירים שהלחנתי בתקופה האחרונה. בהגיעי לשם והנני מבצע את השיר 'בין הזמנים', שיר שהולחן לפני כשבוע בלבד, החלטנו בהשראה של רגע לעשות עיבוד לשיר ופשוט להוציא אותו לציבור בחול המועד הקרב ובא. ומרעיון למעשה. תוך יומיים היה סקיצה של שיר.. וביום שלאחריו אף החלטנו לצלם קליפ נחמד על השיר, ולהביא משהו מכובד ויפה לציבור".

"עדיין קשה לי להאמין שדבר כזה מוצלח נוצר תוך זמן קצר שכזה, אך אין ספק כי השגחה עליונה מיוחדת ליוותה את הפרוייקט, והשיר קם ויצא לאור תוך ימים מספר, בהפקה מדהימה ומיוחדת".

על ההפקה המדהימה עמד כאמור, המעבד הצעיר ארי פרקש, מי שעבד אף על הפקת השיר, ומאז התחבר בקשר עמוק עם שיריו המיוחדים של ר׳ מענדל, והפיק לו אף הפעם עיבוד מוצלח ומרענן אשר הביא את השיר למקום מוזיקלי מיוחד ומגוון, מלא חיות ותוכן.

לחן, מילים, ושירה: מענדל ראטה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ארי פרקש
קולות: ארי פרקש, איציק פילמר.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!



לצפיה בקליפ:

למילות השיר:
ר' מענדל ראטה - בין הזמנים.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.