ניסים ברוך הוא מוסיקאי מחונן, שנולד וגדל בצרפת. מגיל צעיר עסק בכתיבה והלחנת שירים בצרפתית. ההצלחה שלו היתה כל כך גדולה שכבר בגיל 20 חיזרו אחריו חברות התקליטים הגדולות בצרפת שרצו להחתים אותו על חוזים מרשימים.

לפני כשלושים שנה חזר בתשובה ובמקביל החל ללמוד פיתוח קול בצורה רצינית. מיד אחרי החתונה, עלה רעיון יחד עם רעייתו אלכסנדרה, מוסיקאית גם היא, להפיק אלבום מוסיקלי על מזמורי תהילים. האלבום שהיה מהפכני, עשה רעש גדול בצרפת אצל היהודים, אבל לא רק; יהודי שלוקח תהילים ועוטף אותם בעיבודים מעניינים, עורר עניין רב והביא גם ללא מעט קונצרטים.

לפני כעשור וחצי עלו השניים ארצה והמשיכו להפיק מוסיקה, כאשר במהלך השנים הוציאו מספר אלבומי חזנות ותהילים במגוון סגנונות, בינהם אופרה, שראו אור בצורה מצומצמת יחסית. התגובות שקיבלו היו טובות, והעידו על מוסיקה איכותית. הרצון לשמר את האיכות מחד, ומאידך להנגיש את המוסיקה אל הקהל הרחב, הובילו לתחילת העבודה על פרוייקט מוסיקלי חדש. אם הפרוייקט הקודם שהפיק כלל את מזמורי שיר למעלות עטופים במוסיקה שמימית בתפילה לשירתם בבית המקדש, הרי שהפרוייקט הנוכחי, שצפוי להיקרא מחכים, מרכז את שירי הצפייה והתפילה עד הגאולה.

"אני מאמין" – היא הסנונית הראשונה מתוך האלבום החדש בדרך, ניסים בעל קול טנור לירי, מבצע אותו בדואט יחד עם הזמר יצחק מאיר. "מידי פעם אני שומע שמפרסמים תאריכים מתי המשיח יגיע. גם אני מחכה למשיח כל יום, אבל לא צריך לקבוע תאריכים כדי שלא תהיה אכזבה. השיר הזה הוא תפילה שיצאה מהלב שלי, אל הלב של כל יהודי מאמין. אני מאוד אוהב את יצחק ואת הקול שלו. יצחק שמע את השיר, התלהב וביקש לשיר אותו, אז החלטנו להקליט אותו בדואט" – מספר ניסים.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!