בשנים האחרונות חלה נסיגה משמעותית בהיכלי התפילה והקונצרטים, משמעות הנסיגה באה לידי ביטוי בכך שמצד אחד בהיכלי התפילה החלה דרישה מהחזנים והמקהלות "לקצר" את התפילה ולא למשוך ולהרבות בקטעי חזנות כבדים, כמו"כ ניתן לשים לב כי גם בהיכלי המוזיקה והתרבות בקונצרטים ובערבי החזנות ישנה זליגה יותר ויותר לכיוון השירה החסידית ובכלל, פחות נגיעות בחזנות הקלאסית והכבדה כפי שאנו זוכרים אותה.

ה"פורום" הינה קבוצת חזנים צעירה חמישה במספר, כשבמרכזה ניצב החזן\זמר אודי אולמן. על ההפקה המוזיקאלית אחראי המוזיקאי המחונן איתן סובול. יחד יצרו מופע המכיל את כל קטעי החזנות המוכרים וריכזו אותם לכדי מחרוזות רכות, קצביות ונעימות, כולן מוגשות באופן צעיר ומרענן מתוך עיבודים קלים ונוחים לאוזן הפשוטה.

ה"פורום" חרט על דגלו לחבר מחדש את הדור הצעיר שאינו נמשך לעולם החזנות ולהדליק ניצוץ שקיים בכולם. הקטעים והשירים המבוצעים במופע הינם החל ממחרוזות מלבסקי וקוסוביצקי, דרך מחרוזות שבת והלל, נגיעה במחרוזות יידיש ועד מחרוזות פיוט ומחזות זמר.

ה"פורום" מציג מופע שמשתף את הקהל לכל אורכו והופך את היכל החזנות לחוויה אישית, אפשר לקרוא לזה "חזנות - בציבור", ולהבדיל מהקונצרטים הידועים והמוכרים שבהם בוהה הקהל בבמה וממתין לקטע וירטואוזי כזה או אחר, במופע של הפורום הקהל אינו נח לרגע, ומשתתף בקול ובכל המופע.

אנו מתכבדים להגיש לכם סינגל ראשון "מחרוזת ימים נוראים" מתוך האלבום והמופע שיושקו בעזרת השם בחורף הבעל"ט.

מחרוזת ימים נוראים [11:43]

אדון הסליחות - ספרדי עממי
כבקרת רועה עדרו - מלבסקי & רוזנבלט
שאו שערים - סמואל נאומבורג
דרכך אלוקינו - חב"ד
אבינו מלכנו - מקס ינובסקי (ב. סטרייסנד)
כחומר ביד היוצר - חב"ד (ר' שלום חריטונוב)
זכרנו לחיים - עממי
כל נדרי - עממי
ונתנה תוקף - יאיר רוזנבלום
היום תאמצנו - שמואל מלבסקי
אוחילה לקל - הרב הלל פלאי

האזנה עריבה ושנה טובה בשיא מיוזיק!