"נפשי בשאלתי"

הזמר והיוצר הראל טל משיק את אלבומו הראשון - "נפשי בשאלתי" מתוכו משחרר את הסינגל - "תעיתי כשה אובד.

שיא מיוזיק | יום רביעי כ' אב התשע"ה, 05-08-2015 בשעה 09:49צפיות: 3065.
"נפשי בשאלתי"
הראל טל
עשור לגירוש מגוש קטיף ושנתיים לנס הגדול הם תזמון מצוין להשקת אלבום הבכורה של הראל טל – "נפשי בשאלתי". שני הסינגלים ששחרר: "עת דודים" – עם הלחן החדש לפיוט העתיק, ו"אני העבד" – בו רענן הראל את מילותיו של עוזי חיטמן, זכו לתגובות נלהבות.

מזה כעשור מוביל הראל תזמורת מצליחה שמופיעה בחתונות ואירועים שונים. עולם הנגינה זורם בעורקיו מלידה, כך שכתיבת שירים והלחנתם היו רק עניין של זמן. המשבר הגדול בתקופת הגירוש מגוש קטיף לפני כעשור, שם גדל והתגורר, הוליד אצלו הרבה כוחות, כאשר חלק מהשירים הולחנו עוד שם. אחד השירים המוכרים שהלחין הוא אין קדוש כה', בין השאר ביצעה אותו תזמורת להבה באלבום שלהם.

הנס הגדול של הראל ארע לפני שנתיים בדיוק. הוא הנחה את החופה בחתונה של חבר, באמצע ה'שבע ברכות' חטף מכת חשמל קשה והמיקרופון נצמד לו ללב. כמה דקות ללא דופק וחצי שעה של ניסיונות החייאה עברו עליו. אחד הפרמדיקים החל להתייאש, אך לבסוף הניסיונות צלחו והראל פונה לבית חולים מורדם ומונשם, כשהרופאים לא יודעים אם ואיך יתעורר. לאחר יום וחצי החל לאט לאט לחזור לעצמו, ואחרי שישה ימים סך הכל יצא מבית הרפואה בריא ושלם ללא פגע. מנהל המחלקה הגדיר אותו כנס רפואי.

בימים אלה רואה אור אלבום הבכורה של הראל - "נפשי בשאלתי". טובי הנגנים נוטלים חלק באלבום; אבי סינגולדה, עמית יצחק, אבי אבידני, עדי חייט ואחרים, כשעל ההפקה המוסיקלית מנצח אבי טל. הלחנים באלבום כולם של הראל, מילות השירים מורכבים מפסוקים, פיוטים עתיקים וחדשים כאחד וכן מילים שכתב בעצמו. התמהיל המוסיקלי באלבום כולל שמחה ועוצמה יחד עם רגש ונשמה. פריטה על מיתרים שבעומק הלב לצד אופטימיות וקצב.

"ברוך השם אחרי שנתיים מאומצות של עבודה זכינו לברך על המוגמר. שמו של האלבום 'נפשי בשאלתי' מבטא את עיקר המטרה, להוציא את כל כוחות הנפש החוצה, לפרוץ ולעלות מעלה מעלה" – אומר הראל.

האזינו לסינגל - "תעיתי כשה אובד" מתוך האלבום.

האזנה עריבה בשיא מיוזיק!

למילות השיר:
הראל טל - תעיתי כשה אובד.

הוסף תגובה חדשה

על מנת להוסיף תגובה לביקורת, עליך להיות מחובר למערכת.
הרשמה למערכת | התחבר

תגובות גולשים:

  • לא נמצאו תגובות לסינגל זה.